Donderdag is het zo ver, dan wordt Jonkvrouw alweer 22 jaar. Daarom is het tijd voor een nieuw topic. Alweer de 3e verjaardag die ik samen met haar mag vieren, wat gaat de tijd toch snel. Ik heb weer een aantal foto's verzameld van de fotoshoots, dus die kunnen mooi in het topic haha. Nu alleen nog kiezen welke ik er in wil, want dat is best lastig
.16 april is Kim langs geweest om foto's te maken en vandaag is Maxime langs geweest om foto's te maken. Ben erg blij met het resultaat.
Mijn lieve grote vriendinnetje, alweer (bijna) 22 jaar, de tijd gaat zo snel. Nog steeds geniet ik elke dag met volle teugen van haar. Ik maak het topic vandaag vast omdat ik verder geen tijd heb om het topic te maken en ik het toch graag even wil delen. Dus beter te vroeg als te laat
.Dus, happy birthday to Jonkvrouw! Een vroeg verjaardagstopic van Jonkvrouw haha!
Maar goed, genoeg gekletst hierbij de foto's
.Allereerst de foto's van Kim.
1.

2.

3.

Nu de foto's van Maxime.
4.

5.

6.

7.

8.

9.

En nu de verjaardagsfoto's, Jonkvrouw wist niet zo goed wat ze nou van die aparte bellen moest denken
. Ik ben extra wat lager gaan zitten, zodat ze de bellen in elk geval niet in haar ogen kon krijgen.10.

11.

12.

13.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Groetjes,
Jessie.
Op foto 11 lijkt ze echt enorm
En gefeliciteerd alvast!
)