Stoere Fries Abe ITP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ODonoghue

Stoere Fries Abe ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 15:42

Vandaag is m'n camera weer mee geweest naar m'n verzorgpaardje Abe, foto's zijn niet professioneel oid maar laten wel zien hoeveel lol wij samen hebben :))

Eerst naar het bos wandelen:
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Eenmaal in het bos ben ik erop geklommen voor de foto. Geen cap, maar ik vertrouw hem genoeg om zonder cap te stappen, en ik ken hem hier ook goed genoeg voor.
3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Running up that hill :)ddd
5.
Afbeelding

En toen ging er iets flink mis :')
Hij dook uit het niets naar beneden, en weer omhoog, waardoor ik op zijn nek belandde:
6.
Afbeelding

Hierna deed hij zijn hoofd weer naar beneden om te eten en koprolde ik eraf, om vervolgens het complete hoofdstel mee te nemen _O-

7. (Ik erheen gesneld)
Afbeelding

Heb hem toch het vertrouwen gegeven en hem even los laten lopen, gelukkig is onze band zo goed dat hier mooie Penny foto's uit zijn gekomen :))

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Tot de volgende keer :wave:

Edit: heb ik dit topic in de goede ITP gezet? :o kom er net achter dat hij in JITP staat, wilde m eigenlijk in de gewone ITP zetten

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 22:37

Ziet er leuk uit! Plezier straalt er vanaf :).

Nog even een dingetje waar ik me wel heel erg aan stoor. Het hoofdstel is wel flink te groot.. :+ Kan me niet voorstellen dat het lekker zit voor het beestje.

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 06:12

Shauniraquel schreef:

Nog even een dingetje waar ik me wel heel erg aan stoor. Het hoofdstel is wel flink te groot.. :+ Kan me niet voorstellen dat het lekker zit voor het beestje.

Dankje!
Denk dat de foto een beetje vertekend, want in het echt past ie gewoon hoor :))
Maar bedankt voor het opmerken! Zal er toch nog even extra naar kijken. Ik rijd er nu niet meer mee maar voor het longeren is het wel handig.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 16:36

ODonoghue schreef:
Shauniraquel schreef:

Dankje!
Denk dat de foto een beetje vertekend, want in het echt past ie gewoon hoor :))
Maar bedankt voor het opmerken! Zal er toch nog even extra naar kijken. Ik rijd er nu niet meer mee maar voor het longeren is het wel handig.

Lijkt mij toch echt niet vertekend. Misschien een maatje kleiner pakken aangezien je al bij alle riempjes zowat de kortste stand hebt gebruikt. Bit moet hoger in de mond liggen en neusriem hangt te laag en los, moeten 2 vingers passen onder het botje aan de zijkant van de neus.

Is niet aanvallend bedoelt, maar meer als tip dat je er naar kijkt. :)

ODonoghue

Re: Stoere Fries Abe ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 16:42

Dankjewel! Zal er zaterdag even naar kijken :j