Val van paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Unique6

Val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-16 22:07

Hey bokkers,

Om een lang verhaal kort te maken; Ik ben vandaag hard van m'n bijrijdpaard gevallen, waarna de ambulance is gekomen die mij hebben nagekeken. Ze hebben geen foto's gemaakt want ze denken dat het gewoon een spier scheurtje is. Helaas heb ik er onwijs veel last van en wil ik mijn rechterbeen absoluut niet belasten. Ik wil mezelf toch een beetje fatsoenlijk heen en weer kunnen bewegen, waar ik eigenlijk krukken voor nodig heb. Morgen is het zondag dus de evean winkel (heet dat nog zo?) hier in de buurt is niet open.

Mijn vraag; Kan ik bij het ziekenhuis ook krukken lenen? Of zal ik dan eerst langs de SEH moeten om daar toestemming te krijgen voor een paar krukken?

Alvast bedankt!

Unique6

Re: Val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 07:21

Up

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 07:34

Bel de huisartsen post even op, die weten dit wel. Sterkte met je blessure, vallen is echt vreselijk!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 07:39

Als je Google zoekt op krukken huren zie je van alles langskomen van lenen, huren, thuisbezorgd etc.

Sterkte ermee!

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 07:40

Huisartsenpost bellen, die sturen je door en dan is het ook zeker binnen je verzekering.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 07:55

Misschien is er ook iemand (buren/vrienden etc. ) die een paar krukken voor jou te leen heeft?
Sterkte! Spierscheurtjes kunnen erg veel pijn doen (helaas uit eigen ervaring)..

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 08:01

Willemina_L schreef:
Bel de huisartsen post even op, die weten dit wel. Sterkte met je blessure, vallen is echt vreselijk!

Dankjewel, ga zo maar even bellen dan! Ja viel niet heel soepel, met m'n rug tegen een hek aan helaas..

A3a1 schreef:
Als je Google zoekt op krukken huren zie je van alles langskomen van lenen, huren, thuisbezorgd etc.

Sterkte ermee!

Heb inderdaad gegoogled, maar op zondag kan ik weinig mensen bereiken, bedankt!

spotterick schreef:
Huisartsenpost bellen, die sturen je door en dan is het ook zeker binnen je verzekering.

Top, thanks!

Quanneh schreef:
Misschien is er ook iemand (buren/vrienden etc. ) die een paar krukken voor jou te leen heeft?
Sterkte! Spierscheurtjes kunnen erg veel pijn doen (helaas uit eigen ervaring)..

(Gelukkig!) niemand die keuken thuis heeft liggen en dus zelf niet nodig hebben. Dankjewel.. ;(

Morniclum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 08:01

Noord-holland staat er in je profiel, maar waar? Heb hier wel krukken staan (langedijk/HHW)