Het afgelopen jaar heeft Epona een aantal nieuwe leden mogen verwelkomen wat mogelijk maakt dat wij de meeste shows al in 6-tal konden rijden.
Wat Elfia voor ons als team ook heel speciaal maakte is dat wij ons debuut met 8-tal konden verwezenlijken!
We hebben flink getraind, het resultaat in speciale duistere kostuums mocht er ook zijn. Helaas werkte het weer ons een beetje tegen, maar we hebben als team 2 mooie shows neergezet.
Het publiek genoot zichtbaar, onze shows werden zelfs "indrukwekkend" genoemd en we kregen zelfs een plekje in het NRC NEXT. Daarnaast hebben we nog vele kindjes blij gemaakt met een ritje op de rug van onze geweldige Tinkers (met cap uiteraard!).
Kortom, Epona heeft een geweldig weekend gehad op Elfia! Hieronder een paar mooie kiekjes...
Kennis maken met de voor paarden rare figuren:

Behind you.... :

Het prachtige kasteel:

Een foto samen met mijn meisje bij de bloesem:

Word bijna bang van mezelf
#photoshop:
Met deze foto stonden we op NRC NEXT!! :

8-tal
:
Tessa in actie met haar knappe Franco:

Actie foto's:

Een van onze leden Karin heeft 2 van haar paarden ingezet voor de kar voor de pony ritjes!

Ook hebben we van vele mensen foto's van onze shows ontvangen, echt super lief! Hier onder een voorbeeldje!

Iedereen van het team bedankt voor alle inzet! Het was echt heel gaaf om hier te mogen rijden!
), maar ik heb de paarden wel zien staan. Ik moet wel zeggen dat het ondanks het weer een zeer geslaagde dag was!
leuk contrast.