Vandaag, 29 april 2016, is de verjaardag van Emy. Emy is vandaag 7 jaar geworden.
In dit filmpje vind je foto's en video's vanaf de geboorte tot nu. Emy is als 3 jarige Ster merrie geworden op de keuring, en is als 5 jarige naar Ermelo geweest voor de EPTM-test. Hier heeft ze ook nog een Keur-predicaat gekregen met een score van ruim 80 punten.
(Dit stukje staat op de KWPN-site:)
Emy Arwena Utopia (Zirocco Blue VDL uit Arwena Utopia stb PROK van Sydney, f/g Fam. Brinkman uit Noordbroek) werd voorzien van mooi commentaar. “Emy Arwena is een heel meewerkend paard dat opviel door haar overzicht tijdens het springen en haar goede lichaamsgebruik. Ze is heel voorzichtig en heeft zich vanaf dag één heel goede laten bewerken.” Dat vertaalde zich dan ook terug in de 8,5 voor instelling en rijd- en bewerkbaarheid.
Inmiddels heeft Emy 2 veulentje gehad. In 2013 een Cardento en in 2015 een Cidane. Ook is ze nu weer drachtig van een Jaguar Mail en het word verwacht rond 19 Mei.
Kijk en geniet mee!
https://www.youtube.com/watch?v=zu0uSjbWpK8
En nog wat fototjes van Emy, ik geniet nog elke dag van haar:
~ De geboortje van Emy ~

~Een boefje was het op de veulenkeuring
~
~ Onafscheidelijk met vriendinnetje Erwena ~

~ Ster merrie geworden op 3 jarige merriekeuring ~

~ In Ermelo voor de EPTM-test ~

~ Ik voor de eerste keer op Emy ~

~ Onze eerste sprongetjes ~

~ Nog wat foto's van de afgelopen tijd ~

Bedankt voor het kijken. Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als dat ik dat al 7 jaar van haar doen.
Ik weet dat ik nog wat meer met een gedragen hand moet rijden en ik heb soms nog wat moeite met het laag houden van mijn hakken. Ik werk er hard aan.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom, maar houd het wel een beetje netjes.