Wat hebben we toch allemaal over die oh zo leuke paarden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska14015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 13:48

Met de fiets naar mijn verzorgpaard gegaan, half uurtje onderweg maar gelukkig wel droog aangekomen. Na de netten te hebben gevuld, wil ik gaan rijden, maar wat gaat het weer doen???

Afbeelding

Twijfel, twijfel, maar aangezien je ook niet weet wat het weer erna gaat doen toch er maar op gesprongen. Nog nooit zo'n spijt van gehad... Hagel, sneeuw en regen ik was zeiknat. Dus besloot eraf te gaan en nog even te longeren. Nou ook dat heb ik geweten hoor. De oh zo leuke merrie had dus een gat in de bak gegraven maar door de regen was die ondergelopen. Loop ik daar vol goede moed, zak ik inene tot mijn knieën in het water.

Afbeelding

Natte sokken, natte broek en aangezien ik mezelf op wilde vangen ook natte armen...
En om het nog erger te maken stonden er net een paar mensen te kijken die naar ik denk dubbel lagen van het lachen. Aangezien ik het helemaal had gehad, dacht ik ik stop ermee. Ik loop de bak uit en ruim op stal de gebruikte spullen op. Vervolgens stap ik naar buiten, is dit wat ik zie:

Afbeelding

Wat een heerlijk zonnetje was dat. Afijn, ik was toch al klaar en doorweekt, dus karma was weer eens aardig. Vervolgens loop ik buiten en kijk in een emmertje:

Afbeelding

Nog geen eens 1 cm(!!) water in de emmer en ik was zeiknat... Ik had ervoor getekend als ik van te voren die emmer over me heen had gekregen. Was ik in ieder geval een stuk droger gebleven. Denkend aan een warme douche stap ik op de fiets. Ben ik bijna thuis, wordt er iets met het riool gedaan. Het water spetterde over me heen en het stonk verschrikkelijk.

Afbeelding

Zeiknat, stinkend naar riool en kapot moe kom ik thuis. Wat hebben we toch allemaal over die oh zo leuke paarden...

Essie73
Hoofdmoderator

Re: Wat hebben we toch allemaal over die oh zo leuke paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:50

HK->VVDD

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 06:30

Ach ja,alles voor je dier :)

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 06:39

Het was je dagje wel :')

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 06:42

_O- _O- _O-

Sorry hoor, maar ik zie het al zo voor me.
Zucht, soms hebben we er héél veel voor over!

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 07:08

Ik vind het nog steeds goddelijk om na het rijden in de auto te stappen en de verwarming aan te zetten! Na 15 jaar Door weer en wind naar de paarden gefietst te hebben. Nu vind ik het ook minder erg om in de regen te rijden omdat ik niet meer daarna nog een half uur Door de regen hoef te fietsen. En eindelijk een goede stal jas ipv een oude winterjas maakt ook veel goed.

Mariska14015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-16 12:58

Yvette81 schreef:
Ik vind het nog steeds goddelijk om na het rijden in de auto te stappen en de verwarming aan te zetten! Na 15 jaar Door weer en wind naar de paarden gefietst te hebben. Nu vind ik het ook minder erg om in de regen te rijden omdat ik niet meer daarna nog een half uur Door de regen hoef te fietsen. En eindelijk een goede stal jas ipv een oude winterjas maakt ook veel goed.

Jaja maak me maar jaloers... Gelukkig heb ik in de meeste gevallen wel de auto, maar soms als mijn vader met de auto naar zijn werk moet niet.