3 weken terug hebben wij meegedaan aan een bokt fotomeeting, deze werd gehouden in het drentse valtherbos, vooraf mijn schimmel weer omgetoverd tot schimmel.
Normaal starten wij endurance en wilde ik haar graag ook onder het zadel gefotografeerd hebben.
Dit jaar starten wij helaas niet, begin dit jaar stond Jet ineens met een dikker voorbeen.. scan gemaakt en bleek wat irritatie en een lichte ontsteking te zitten in het check ligament. Daarom besluit ik om dit jaar enkel voor de lol wat korte afstanden te starten en daarnaast in de dressuur. Momenteel is haar rust periode weer voorbij en mogen wij voorzichtig gaan opbouwen.
Omdat ik mijn doelen (80+ KM) niet kan behalen dit jaar leek het mij verstandig om een veulen te fokken uit mijn knapperd, daarvoor ging ik op zoek naar een geschikte kandidaat voor haar, en gevonden! De knappe Yanour Hayati van Yildiz Arabians is de keus op gevallen. Zondag geïnsemineerd en word 11 mei gescand, fingers crossed!
Foto van haar date:

Daarnaast wil ik dit jaar dus wat meer andere leuke dingen doen zoals fotomeetings! De eerst is geslaagd, zie hier de prachtige foto's! Ik wil alle fotografen bedanken!!

Foto's gemaakt door Irene Lantman

Foto's gemaakt door Mellanie fotografie

Foto's gemaakt door Cheraine fotografie

Foto's gemaakt door WH shots

Foto gemaakt door Murosch.
Groetjes Michelle
Ik hoop stiekem op een schimmeltje hihi! In 2014 had ik eigenlijk soort gelijke situatie en werd het toch een schimmeltje.
Jullie horen van mij! 
zwartbruin. Maar alsnog is er kans op zwart als Yanour niet homozygoot bruin is.
Maar die Bey Shah is wel echt gaaf zeg!
Maar zijn zoon RSD Dark Victory... Ik moest en zou die hengst in de pedigree hebben...