En zo ging ik via marktplaats paarden verzorgen van (nu een vriendin) Monique. Mijn dochtertje leerde rijden op een leuke shetlander en ik reed op een Konik. Totdat Sjaak kwam en niet bij Monique in de kude bleek te passen. Vervelende was dat mijn dochtertje een leuke klik had met bange magere Sjaak.
Na een jaar moest Sjaak verkocht worden en besloot ik Sjaak voor de verjaardag van mijn dochter te geven. Hij kon op een leuk weiland staan met shets, maar nadeel (nu voordeel) ik had zelf geen bijrijdpaardje meer. Ik liep dus km's naast mijn dochter door het Twiske, goed voor de lijn, maar na een paar maanden had ik daar eigenlijk geen zin meer in en ben ik op zoek gegaan naar een paardje voor mij zelf. En zo kwam Jort Yggor de Verano een kruizing ijslander x fries. Ik wilde eigenlijk eerst een andalusier maar nu besmet met het ijslander virus. Ik wilde een 7 jarige ijslander en kwam thuis met een 2 jarige en alleen een weiland en natuurgebied om hem te beleren, mooie uitdaging.
Sjaak nu 2,5 jaar in ons bezit en Jort 10 mei 2 jaar in ons bezit
Nu hier wat foto's.

Zo kwam Sjaak bij Monique mager en bang

Sjaak na een jaar gekocht

Zo is hij nu

Jort als 2 jarig puppy, zo lief

Eerst keer erop

Even kroelen met mijn dochtertje

Sjaak en Jort

Jort nu

Samen even op de foto

Puzzeltocht in Leersum

Fotoshoot
Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als ons. Sjaak is nu een knuffelkont. Jort is jong, speels en ondeugend.
Veel plezier met de ijsjes!