Moelafka al 4 jaar mijn meisje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sonjamoelaf

Moelafka al 4 jaar mijn meisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 14:16

Goedemiddag allemaal!

Een aantal weken geleden brak ik mijn scheenbeen, kuitbeen en mijn enkel waardoor ik helaas niet kan rijden.
Daarom ben ik maar eens alle foto's van mijn mooie Moelafka gaan uitzoeken en toen bedacht ik dat ik er wel een paar met jullie kon delen.

Moelafka was eerst mijn verzorgpaard van 2012 tot 2014 ongeveer, hierna heb ik haar van overgenomen van de vorige eigenaar en is ze dus sinds 2014 van mij :)

Moelafka is en Russisch gefokte Arabier. Dit houdt eigenlijk in dat ze gefokt is op snelheid (een rennertje dus). Ze is nu 12 jaar oud en heeft 1 veulen gehad, als ik vriendlief zover kan krijgen volgt er nog een veulen hihi.
Met moelaf rijdt ik voornamelijk dressuur omdat moelaf springen heel erg spannend vind en buitenritjes vind ze ook wel heel spannend vooral als er spontaan een roze bloemetje is tussen allemaal groen.. :wow:

genoeg gekletst, hier de fotos :)

Fotootjes van Moelafka toen ik nog helemaal in to fotografie was.. #2012

Afbeelding

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/GZKQd2.jpg

in het begin vooral voor knuffelen en longeren omdat mevrouw nogal van "uitproberen" houdt bij mensen die ze niet kent (lees; steigeren,steigeren, steigeren en vooral steigeren... ook lekker over de kop gaan enzo.. )
Afbeelding

en toen... rijden! #2012/2013
Afbeelding

veulen pauze.. :) meneertje Allegro en trotse mama <3
Afbeelding

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/TcW1TQ.jpg

verhuizen naar een nieuwe stal #augustus2014
Afbeelding

weer verhuizen naar een nieuwe stal vanwege eigen verhuizing en geen klik met vorige stal eigenaren #september2015

lekker zoenen met baasje haar vriendje.. <3
Afbeelding

en de laatste, hoe het rijden inmiddels gaat;

Afbeelding

bedankt voor het kijken :) *\o/*

Anoniem

Re: Moelafka al 4 jaar mijn meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 16:55

JITP --> ITP

only_debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 18:52

Leuke merrie! Nare breuk heb je! Ik heb toevallig precies dezelfde plekken tegelijk gebroken gehad...
Sterkte!

sonjamoelaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-16 19:22

only_debbie schreef:
Leuke merrie! Nare breuk heb je! Ik heb toevallig precies dezelfde plekken tegelijk gebroken gehad...
Sterkte!

dank je!

ja nare breuk, ben nu 6 weken onder de pannen inmiddels.. mag nu weer beginnen met lopen.
of nou ja lopen, fysiotherapie en spieroefeningen en poging tot lopen doen!

only_debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:45

Je bent er idd even zoet mee... Hebben ze je op geopereerd? Ik kan inmiddels alles weer dus het komt uiteindelijk wel goed

sonjamoelaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-16 13:25

only_debbie schreef:
Je bent er idd even zoet mee... Hebben ze je op geopereerd? Ik kan inmiddels alles weer dus het komt uiteindelijk wel goed

ze hebben me meteen geopereerd, daarna 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en nu sinds 4 weken ongeveer weer thuis.
Geruststellend idee dat het uiteindelijk weer goed komt hahaha hoe eerder hoe beter!

only_debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 16:48

Frustrerend he wel willen en niet kunnen... Ik ben ook geopereerd en na 4 jaar weer om alles eruit te laten halen. Hopelijk kan je snel weer alles!!