Cross week Stal 't Reelaer leuk?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iceloverr

Cross week Stal 't Reelaer leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 15:48

Hee lieve mensen van bokt,

Ik was opzoek naar een leuk ponykamp achtig, maar dan wat serieuzer en niet met pimp je pony en dat soort dingetjes. Nou had ik gezien dat 't Reelaer crossweken organiseert en dat lijkt me echt heel gaaf!

Nu is mijn vraag, zijn er hier mensen op crossweek gegaan, en hoe was het? Leerde je er ook wat van en hadden ze ook andere paarden dan van die 'standaart' manege paarden (om het maar even zo te zeggen)?
Hoe was de begeleiding ens?

Gr. Imke Storm :)

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 17:13

Ik heb geen ervaring met het crosskamp, maar ga er dit jaar wel voor het eerst op trec.
Misschien kun je je vraag hier [MHK] The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5! ook eens stellen. In dit topic zitten vooral mensen die op jt of trec geweest zijn maar ik geloof dat er ook wel 1 of meerdere mensen zitten die op crosskamp gaan/geweest zijn. Ook zit er begeleiding in dit topic, die ook vragen kunnen beantwoorden!

Oekie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 14:22

Het crosskamp is echt geweldig! Je leert heel veel en het zijn zeker geen standaard manegeponys. Ze lopen bijna nooit rondjes in de bak en ze zijn echt lief. Ze staan zo veel mogelijk buiten en het is zeker niet kinderachtig. :j de begeleiding is elk jaar anders maar mijn begeleiding was geweldig.

vickiva

Re: Cross week Stal 't Reelaer leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 14:34

Ik heb niet meegedaan aan de crossweek, maar wel aan de TREC! Dat was echt super leuk. Wel wat jaartjes geleden alweer intussen.. Ontzettend veel geleerd en er waren leuke pony's! Zeker een aanrader *\o/*

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 17:49

Hee,

Dit jaar is het mijn beurt en ga ik daar de boel lekker onveilig maken :D
Ik ga deze zomer mee op crosskamp. Dit is de eerste keer crosskamp op het reelaer dus heb er niet ervaring mee... Ik heb wel al een keer daar crossles gehad en dat was geweldig! De crosswei is erg groot en heeft ook een leuke waterbak. De pony's en paarden zijn daar ook erg leuk, gewoon verschillende mixjes en niet van die 'standaard' pony's :P Bij het reelaer zijn ze erg vriendelijk en heb je voor de hele week een 'eigen' pony.

Ik ga van 10 juli tot 16 juli, wie nog meer?

Iceloverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 18:43

sat_nath schreef:
Hee,

Ik ga deze zomer mee op crosskamp. Dit is de eerste keer crosskamp op het reelaer dus heb er niet ervaring mee... Ik heb wel al een keer daar crossles gehad en dat was geweldig! De crosswei is erg groot en heeft ook een leuke waterbak. De pony's en paarden zijn daar ook erg leuk, gewoon verschillende mixjes en niet van die 'standaard' pony's :P Bij het reelaer zijn ze erg vriendelijk en heb je voor de hele week een 'eigen' pony.

Super leuk! Ik ga in week 4 van 31 juli t/m 6 augustus vgm :)

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 18:45

Iceloverr schreef:
sat_nath schreef:
Hee,

Super leuk! Ik ga in week 4 van 31 juli t/m 6 augustus vgm :)

Jammer zitten we niet bij elkaar in de groep!

xdanjax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 22:10

sat_nath schreef:
Hee,

Ik ga op jt 10/16 juli!

xdanjax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 22:16

Ik heb trouwens vorig jaar cross gedaan wat echt geweldig was! Dat zit tussen ponykamp en jt in eigenlijk je gaat echt wel flink hoog springen en het zijn zeker geen standaard pony's! Mijn begeleiding is elk jaar super leuk tot nu toe! Ik ga er al 2 jaar met plezier heen!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 09:15

xdanjax schreef:
Ik heb trouwens vorig jaar cross gedaan wat echt geweldig was! Dat zit tussen ponykamp en jt in eigenlijk je gaat echt wel flink hoog springen en het zijn zeker geen standaard pony's! Mijn begeleiding is elk jaar super leuk tot nu toe! Ik ga er al 2 jaar met plezier heen!

Echt super leuk <3

xdanjax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:02

sat_nath schreef:
xdanjax schreef:

Echt super leuk <3

Jaa klopt! Heb je al een voorkeur op wie je wil ?

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 12:51

Nee nog niet echt. Wie raad jij aan?