Heb haar nu een jaar of 5 en eigenlijk vanaf het begin al geconstateerd dat er helaas niet goed zat.
Ze gaat op en af, vorig jaar lente wilde ik haar eigenlijk laten gaan. In goed overleg met de DA besloten dat we er nog 1 keer voor gingen, en zodra ze weer een terugval kreeg we zouden stoppen.
Nou dat heeft ze gehoord denk ik! Ze ging als een speer!
We hebben lang niet kunnen rijden, en vanwege haar ziekte en van wege het feit dat ik veel te zwaar geworden was om ook maar op 1 van de twee te kunnen rijden.
Daar heb ik zelf hard aan gewerkt, ook veel km's samen gewandeld en halverwege vorig jaar het rijden voorzichtig terug op kunnen pakken. Met als gister toch wel een hoogtepunt! Namelijk de Oranje rit in Bergeijk, een oriëntatie rally van ongeveer 30km.
Lang over gedroomd, veel getwijfeld en toch gedaan onder het mom van we zien wel hoe ver we komen. En we zijn gewoon gefinisht! Super trots, zowel op mijn beide pony's als op mijn bijrijdster Rensep.
De gemiddelde snelheid is nog erg laag daar ben ik me van bewust, maar daar werken we aan

We hebben goed naar de pony's gekeken en ze gaven beide absoluut niet aan het niet aan te kunnen.
Mijn merrie was zelfs nog fitter na de 35km dan mijn ruintje

Hier een foto overzichtje van de afgelopen tijd. Ben zo trots op mijn dametje! (de bruine is mijn merrie en het vosje mijn ruintje, als we samen rijden rij ik op mijn merrie en Renskep op mijn ruin)

Wat gaan we doen?

Heel veel km's lopend gemaakt, had haar hals deels geschoren omdat ze door de cushing toch wel erg zweette.

Ze geniet er imo duidelijk van om weer mee te mogen.
http://i46.photobucket.com/albums/f150/ ... rauccd.jpg
2 haarballetjes

http://i46.photobucket.com/albums/f150/ ... mlmui5.jpg
Meneer neem ik ook regelmatig mee, af en toe eens een ritje met Renske haar andere grote friesche vriend

Soms waait het een beetje

En nog meer wandelen, inmiddels haar jas uitgetrokken, die was zo dik!

Samen knuffelen

Onderweg naar onze allereerste oriëntatie rally! Kleintje van 20km

Opzadelen

En weg zijn we

Thuis lekker de hei op

Lekker met t ventje op pad
en dan de foto voor mij

Samen het defilé van de oranjerit lopen

en de summary van gister:
m/NgAkj7.png
m/f5jkPF.png
Hopelijk kunnen we nog vele jaren zo door! Ons doel voor dit jaar is 500KM gereden hebben, we zitten nu op zo'n 150 KM dus ben benieuwd of ons dat gaat lukken!