Ik vond het wel weer eens leuk om een topic te openen over mijn gestipte droompaard.
Het is inmiddels alweer dik drie jaar geleden dat we haar van de Zuidlaardermarkt plukten, en inmiddels kan ik toch wel zeggen dat ze het meest fijne paard is wat ik tot nu toe onder mijn kont heb gehad.
Nadat we eerst wat dressuur wedstrijdjes hadden gereden voor de basis en ervaring, begon het springen toch ook weer te kriebelen. Mijn voormalige wedstrijdpaard is van het zomer verkocht, met haar sprong ik voornamelijk, wat ook echt mijn passie is. Ik had alleen nooit verwacht dat mijn gestipte monster het springen ook zo goed op zou pakken! Na wat springlesjes bleek al snel dat er heus wat potentie in zat!
Inmiddels rijden we dik een jaar wedstrijden. We zijn niet super fanatiek, gaan zo nu en dan op wedstrijd. Ik wil niet dat het een verplichting word, we doen het beide natuurlijk voor de lol!
De stand staat nu op L1+5 dressuur en B+6 springen.Nog even snel mijn grote goedzak voorstellen:
Naam: Stip (Officieel Miss Ori van Pipi's Farm
)Ras: NAS, Nederlandse Appaloosa
Kleur: Panterbont
Leeftijd: 5, over een paar dagen 6
Schofthoogte: 1.68m

Gisteren reed ze haar eerste buiten wedstrijd. De hindernissen vindt ze allemaal niet eng, echter was de omgeving véél interessanter waardoor het nog niet helemaal ging zoals t hoort. Maar voor een eerste keer mag dat nog..

Slechte kwaliteit, maar zo'n gave sprong!

En voor degenen die het zich nog kunnen herinneren, wij kochten Stip drachtig zonder het te weten. Uiteindelijk werd op 31-07-2013 Fay geboren, die er inmiddels zo uit ziet:

Bedankt voor het kijken!
kan me nog goed herinneren!
Hoe groot is ze nu?