Het leek me dringend tijd om mijn beste vriend en leermeester in the picture te zetten
Aslono is 25 jaar , en een kruising van Draver met ... geen idee
Het is een ruin , 1m65 groot en nu bijna 10 jaar bij mij, heb hem vroeger weg gehaald van een handelaar.
Sinds hij bij mij was hebben wij vooral dressuur gedaan en veel in het bos gereden.
Aslono staat dag en nacht buiten, samen met mijn Friese hengst en onze Shetlanderruin
Een jaar geleden zijn we pas gestopt met dressuur , toen merkte ik ineens dat het plezier er voor hem af was. En dat de oefeningen lichamelijk niet meer voor hem waren. We reden toen al niet vaak meer dressuur, maar ben toen helemaal gestopt.
Wat hij wel nog helemaal geweldig vind is de bossen ingaan! Hij kijkt zijn ogen dan altijd uit, kan met mijn zit zijn stap amper volgen dan haha! Over heuveltjes draven en rechte stukken in galop vind hij geweldig leuk. Als we in groep zijn wil hij altijd de eerste zijn!
Het is wel in de lente en zomer dat we op pad gaan samen , want in de winter moet ik hem zo goed mogelijk op gewicht zien te houden , mijn ventje mist ook al een aantal kiezen. Gelukkig is zijn gebit voor de rest nog helemaal in orde!
Dit paard is zo bom proof , zo lief en rustig ... Hij heeft me zoveel geleerd en ben hem enorm dankbaar hiervoor! Ik zou niet weten wat ik zonder hem zou doen.
Ik hoop nog zo lang mogelijk te mogen genieten van mijn beste vriend
Op deze collage was Aslono 23 jaar, en hadden we een 1ste plaats behaald

Deze foto is van een dik jaar geleden in de zomer, was toen een van mijn allerlaatste lessen met Aslono

Hier waren al een tijd gestopt, en helemaal in een andere outfit om buiten op pad te gaan!

Afgelopen herfst, Aslono laat zich nooit doen door mijn hengst, hij is de baas!

Een paar weken geleden, toen een vriendin wat foto's nodig had

Deze is van zojuist, voor het eerst na de winter weer samen op pad geweest, hij vond het geweldig!

Geniet nog maar zolang mogelijk van je oude dagje mijn vriend, ik laat je met alle liefde en plezier tot je laatste zucht op mijn weides staan en zolang je het nog kan, blijven we op pad gaan in de bossen