Instructiekamp manege sintels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eline2

Instructiekamp manege sintels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-16 08:37

Hy allemaal,

Ik heb me aangemeld bij manege sintels voor het instructie kamp.
Nu ben ik mega nieuwschierig naar de paarden en de ponys hoe je ingedeeld word mag je zelf kiezen of doen hun dat voor je?

Is het handig om borstels mee te nemen of heeft ieder paard zijn eigen borstels?

Ik heb een keer ergens gelezen dat je altijd mouwen moet dragen dus geen hempje aan mag klopt dat?

Nu lees ik bij de ene je krijg met z'n 4re les en bij de ander onze groep ging door de midden dus wij waren met 6 tot 8. Niet dat het veel uit maakt maar zoals ik al zij nieuwschierig.

N nog eentje krijg je een paklijst toe gestuurt? En zo niet wat is handig?

Ik beb wel eens eerder op kamp geweest (niet bij sintels) maar dat was een trektocht dus daar zat je zo'n 5 tot 8 uur in het zadel om van de ene naar de andere plek te gaan. Zelf reed ik op een pony van 4 personlijk vind ik dat je dat zo'n jong beestje die niet eens goed beleert was dat niet aan kan doen. Er waren er ook bij die erg mager waren. Je had slechte doche gelegenheid en het eten was net aan oke. Maar de sweer was zo leuk dat het echt een toffe week was!! Ik hoop dat de sweer weer zo tof is.

Groetjes Eline

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:22

hoi Eline, leuk dat je bij ons op kamp komt :) Meestal delen wij de pony's/paarden in. Mocht het niet klikken dan kijken we of we een andere hebben. Borstels hoef je niet mee te nemen, ieder paard/pony heeft zijn eigen. Hiermee voorkomen we ook dat je bv virussen meeneemt.

In de lessen is een shirt met mouw verplicht, je mag inderdaad geen hempjes aan. Met mouw bedoelen we dan een kapmouwtje. (er komt 4 weken voor het kamp een mail met allerlei info)

De lessen zijn in groepen van 4/5 (ligt aan het aantal inschrijvingen, we hebben er niet meer dan 16). Onze kampen zijn echt heel leuk, de meeste willen na een week niet eens naar huis!

Tot de zomer!

Eline2

Re: Instructiekamp manege sintels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 07:09

Bedankt, ik heb er zin in.
Groetjes