wat denken jullie .....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

opadressuur

wat denken jullie .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 23:08

Is er ruimte voor deze opadressuur.

Om te vertellen wat hem tijdens zijn bezoek aan veel concoursen opvalt ?
Zal iets over me zelf vertellen.

Zit ruim 35 jaar in de sport heb zelf gereden en ben jury tot aan de zzz.

Woon nu in het noorden van Nederland

kom twee keer per week op concours en eerlijk vind het soms heel erg...

zou je het leuk vinden wat ik zo al zie en ondervind over Jury leden ??

JPS

Re: wat denken jullie .....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 00:29

Ik weet niet of ik het leuk ga vinden maar ik ben wel benieuwd!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 02:28

leuk of niet........ zolang je niets post kunnen we natuurlijk niet beoordelen.
Welkom op bokt overigens!

Wel staat je topic verkeerd; ik zal even een mod tippen zodat het verplaatst kan worden.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 03:34

Wacht even: begrijp ik het goed dat je hier nu je gal wil gaan spuien over hoe juryleden jureren en zich gedragen op wedstrijden? Oftewel, het gedrag van je collega juryleden aan de kaak stellen?
Moet heel eerlijk zeggen dat ik dat een beetje apart vind. Als je inderdaad wilt gaan schrijven over je collega's, lijkt mij dat je dan beter het federatierapport in kunt vullen als er iets niet gaat zoals het hoort. Dat is er tenslotte niet voor niets.

Ik weet van mezelf dat ik niets te verbergen heb en mijn jurytaken netjes uitvoer zoals de reglementen voorschrijven en ik het geleerd heb, maar zou het toch geen prettig gevoel vinden als er iemand niet rechtstreeks in mijn gezicht zegt wat ik mogelijk niet goed gedaan heb, maar er achteraf op internet over moet lezen. Dit soort dingen lijken mij ook niet helemaal vallen binnen de gedragscode waar de KNHS alle juryleden laatst nog over bericht heeft.
Mijn gevoel zegt dus nee, geen behoefte aan. Uiteindelijk valt altijd te achterhalen welke jury waar heeft gezeten en is een optelsommetje zo gemaakt. Ook al noem je dan geen geen namen in je posts/topics, anonimiteit is hiermee verdwenen.