Toen ik op een handelstal ging kijken voor een paard voor de verkoop stond er ergens in een stal een luchtzuiger, nul bespiering, doffe vacht, met een mini voorpluk. Ik bleef maar bij hem staan want hij vond mijn aandacht geweldig. Een vriendin die mee was moest lachen en vond hem helemaal niks. Toch trok hij mij aan, zo zwart en hoe hij keek met zijn mensen ogen. Ik besloot hem uit stal te halen om hem even los te gooien en een kwartier later zat ik in het kantoor de koop af te spreken. Verliefd! Hij kon lopen als Totilas! Mijn vriendin was ook verbaasd en mensen die ook paarden kwamen bezichtigen stonden voor met open mond voor het raam te kijken... Dat had niemand verwacht van hem zoals hij er bij stond in stal.
Al met al een beetje een Penny verhaal haha. Maar hij mocht dus met mij mee toen hij een week later gekeurd was. 4 jaar oud, zadelmak.
Hier was hij pas bij mij aangekomen:

Het inrijden was geen enkel probleem, hij is zo lief en wil graag voor je werken (inmiddels komen de streken naar mate hij sterker word steeds meer, maargoed). Ik ben na een tijd een keer naar het strand geweest en daar heb ik een fotoshoot gehad op een fotomeeting. Dit was heel leuk! Ook hier was hij braver dan ik had verwacht voor zo een eerste keer!
Deze foto, gemaakt door Veronique, heb ik laten uitvergroten voor in huis.

Deze foto, gemaakt door Sunci Fotografie, springt er ook echt uit. Ondanks de spanning die nog wat te zien is, zie je ook hoe wij van deze ervaring genoten!

Deze foto heeft zelfs een keer gewonnen op een fotowedstrijd en had erg veel likes. Gemaakt door Demi van Reeven.
http://i63.tinypic.com/2qn5l5v.jpg
Mijn lieverd ook heel mooi op de foto door Joyce Wolters.

Nog een foto gemaakt door Veronique die ik ook heel erg mooi vind.

Vervolgens zijn we al twee jaar verder en groeit meneer steeds meer en word hij als maar mooier. Ik krijg veel complimenten. Mensen vinden hem erg leuk!
Dit is een foto gemaakt door Demi van Reeven in de polder. Hier kun je zien dat hij al aardig meer body heeft!

Door een aantal rustperiodes heeft hij vaak rust gehad en heb ik hem helaas nog niet zover dressuurmatig gekregen dat ik ging starten. Hij vind het ook best lastig om te gaan zitten. De laatste tijd gaat het steeds beter en als alles goed blijft gaan wil ik deze zomer gaan starten.
Dit is een foto van vorig jaar gemaakt door Demi van Reeven. Buiten kan hij erg gespannen zijn wat ook wel te zien is op de foto. Dit gaat steeds beter! Morgen gaan wij bijvoorbeeld ook al lessen op ander terrein om dat te verbeteren.
http://i63.tinypic.com/2rotkll.jpg
Deze foto is pas geleden gemaakt door Shelly Jordaan. Hier rijden we binnen en is hij ( en ik zelf ook) dus veel meer relax!

Jullie begrijpen denk ik wel dat de missie om een paard te kopen voor de verkoop helemaal mislukt is? Dit paard gaat nooit meer bij mij weg! Haha.
Hier een foto om af te sluiten. Vorige week bij de bloesems gemaakt door Demi van Reeven. Hier zou ik nog meer van willen delen maar helaas is ze niet zo snel met foto's opsturen na een shoot haha. Hoop dat ik snel nieuw ITP kan aanmaken met de bloesemshoot!

Sommige foto's staan in een link, dit heb ik gedaan omdat ik een melding kreeg dat de foto's te groot van formaat zijn.