Hoi! Ik en shakiralove4 hebben dit volgtopic opgestart. Voor mijn paardje Ollie en Romy( shakiralove4) haar verzorgpaardje. Ollie is een beetje een gek paardje. Een beetje dominant en heel nieuwschierig. Het is echt een schatje! En ook erg knap. Romy zorgt zo snel mogelijk de foto's. Groetjes Naomi en Romy.
AngelHeart
Geplaatst: 16-04-16 08:42
Gisteren kwamen ik en Naomi aan op stal toen zagen we dat Ollie heel erg cute in zijn stal lag En toen borstel time! ( echt hij was heel vies) en Naomi ging rijden. Eerst een beetje in stappen.
Eummm Ollie ?
Beetje oefenen met wijken.
Even netjes.
En galop!
Het was super leuk! foto's van mobiele kwaliteit
Ghostattack
Geplaatst: 16-04-16 08:47
Leuk paard! Hoe groot is hij?
Ik schrok wel van de rijfoto's, ik vraag me heel erg af wat je aan het doen bent op de "even netjes" foto
moondreams
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-16 08:51
Ghostattack schreef:
Leuk paard! Hoe groot is hij?
Ik schrok wel van de rijfoto's, ik vraag me heel erg af wat je aan het doen bent op de "even netjes" foto
De foto vertekent het beeld heel erg. Hij was 1.62 toen hij voor het laatst is opgemeten.
AlwaysH
Geplaatst: 16-04-16 08:52
Ik ga mee met Ghosttack!:)
Ben wel benieuwd of jullie ook lessen en wat jullie verder allemaal met Olli kunnen doen?
Ghostattack
Geplaatst: 16-04-16 09:00
Wat zou er dan moeten vertekenen aan de foto's? Ik zie op die ene foto dat je Ollie in zijn mond trekt, waarom doe je dit?
Wel lekker veel poetsen zeg zo'n wit paard
moondreams
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-16 09:23
AlwaysH schreef:
Ik ga mee met Ghosttack!:)
Ben wel benieuwd of jullie ook lessen en wat jullie verder allemaal met Olli kunnen doen?
Ollie kan nog niet zo veel We zijn al zeker bezig met lessen. En Romy doet ook heel veel maar ze rijdt niet.
moondreams
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-16 09:23
Ghostattack schreef:
Wat zou er dan moeten vertekenen aan de foto's? Ik zie op die ene foto dat je Ollie in zijn mond trekt, waarom doe je dit?
Wel lekker veel poetsen zeg zo'n wit paard
Omdat hij niet stil wou staan. ( hij is heel ongeduldig ) e
Lekker verder lessen! Als je paard niet stil wil staan is heel hard trekken niet de oplossing. Je kan beter veel overgangen oefenen. Een keer proberen van draf naar stap te gaan zonder je teugels te gebruiken. Dus doorzitten en dan heel zwaar in het zadel gaan zitten. Vooral als Ollie niet zoveel kan moet je hem niet dingen leren door hard te trekken. Dan doet die het straks helemaal niet meer. Succes!