Kennen jullie haar nog? (Het is inmiddels máánden geleden dat we hier iets hebben geplaatst) De E-pony die 22 jaar is, met gemak 1.40 springt en nog altijd zo lenig als wat is?
Aanschouw de knappe Joy!

2015 eindigde met heel wat ups en downs, het ging zo lang niet zoals ik het graag zou willen zien, reden op wedstrijd voor het eerst 167 punten en het plezier raakte wat weg. Onder het motte van 'everything will be okay in the end. If it's not okay, than it's not the end.' gingen we er weer helemaal voor. Ik kocht het dressuurzadel die ik al zo lang wilde en stopte werkelijk al mijn vrije uren in Joy. En met resultaat!
Elke dag leert ze me weer iets bij en ik merk dat we elke keer weer een stapje vooruit gaan. Ze doet zo ongelofelijk haar best om zo goed mogelijk te luisteren naar wat ik van haar vraag en daar ben ik enorm trots op.
We hebben gister gefilmd, dus ik heb even screens gemaakt.
Voor de geïnteresseerden:
1.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Eeuwig huilen dat ze hier niet helemaal opstaat..

9.

We zijn er nog lang niet en ik moet nog o zo veel leren en aan mijn houding werken, maar het plezier straalt er van beide partijen weer vanaf en de motivatie is beter dan ooit. 4 mei gaan we weer van start, nog 3 puntjes en dan mogen we op naar de L2!
Ik geef haar geen 22, jullie wel?
Tot de volgende keer!