Audience Judging App Indoor Brabant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M_V_1994

Audience Judging App Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 15:19

Hi allemaal!

Het is al eventjes geleden dat Indoor Brabant was, maar tijdens die editie heeft de organisatie gebruik gemaakt van de Audience Judging App.
Nu had ik daar laatst een gesprek over met iemand en nu vroeg ik me eigenlijk af of er mensen hier zijn die het hebben gebruikt destijds? En wat vonden jullie ervan?

Ik ben heel benieuwd! Zelf vond ik het namelijk niet zo heel fijn werken. Vooral de manier waarop je punten gaf, met zo'n soort roulette die je naar links en rechts kon schuiven, vond ik erg lastig.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:22

Ik vond het inderdaad ook niet erg makkelijk, maar waar ik me vooral aan ergerde was dat de app al zei dat de proef was afgelopen terwijl je nog helemaal niet klaar was met de laatste cijfers (harmony, choreografie, muziek etc.)

M_V_1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 15:28

Drico schreef:
Ik vond het inderdaad ook niet erg makkelijk, maar waar ik me vooral aan ergerde was dat de app al zei dat de proef was afgelopen terwijl je nog helemaal niet klaar was met de laatste cijfers (harmony, choreografie, muziek etc.)

Ja idd! Ik vond die expertmodus echt wel super interessant om in te vullen, maar ik kon hem nooit helemaal afmaken :(