Manege Heemskerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ejikas

Manege Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 16:36

Hoi bokkers!

Ik heb voor kerst een buitenrit bij manege Heemskerk gekregen en ik vind dat het nu wel mooi weer begint te worden dus ik wou m misschien in de meivakantie "innen"! :j Alleen ik heb totaal geen ervaring met manege Heemskerk dus ik weet niet echt hoe het daar is. Ik ga een duinrit doen, weet iemand wat ik daarvan kan verwachten? En welke paarden/pony's leuk zijn? Ik hoor het graag! :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:37

De enige tip die ik heb is: vragen of je 'm nog kan inruilen en ergens anders kan rijden :=

Tenzij het er in de laatste jaren beter op is geworden, maar anders zou ik er ver vandaan blijven. Misschien is er iemand met recentere ervaringen.

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 16:38

Fenrir schreef:
De enige tip die ik heb is: vragen of je 'm nog kan inruilen en ergens anders kan rijden :=

Tenzij het er in de laatste jaren beter op is geworden, maar anders zou ik er ver vandaan blijven.

Oh -O- Hoezo dan als ik vragen mag?

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:40

Het heeft een nieuwe eigenaar gekregen ongeveer een jaar geleden. Is nu allemaal prima in orde. Ik vond het erg geslaagd om daar een buitenrit te maken.

Goede paarden en aardige mensen.

HappyBuddha

Re: Manege Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:40

Ik vond 't ook verschrikkelijk ! Gore, kleine stallen, verschrikkelijk personeel die je gewoon aan je lot over laat.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:41

Nustice schreef:
Het heeft een nieuwe eigenaar gekregen ongeveer een jaar geleden. Is nu allemaal prima in orde. Ik vond het erg geslaagd om daar een buitenrit te maken.

Goed om te horen, de paarden daar verdienden echt beter. @TS als je de zoekfunctie gebruikt zul je wel eea over de manege vinden, zijn wel vaker topics over geweest.

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 16:44

Fenrir schreef:
Nustice schreef:

Goed om te horen, de paarden daar verdienden echt beter. @TS als je de zoekfunctie gebruikt zul je wel eea over de manege vinden, zijn wel vaker topics over geweest.

Jaa ik had de zoekfunctie ook gebruikt maar die topics waren allemaal best oud, dus ik dacht ik maak even een nieuwe.

CharmFaith

Re: Manege Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 22:07

Het klopt inderdaad dat de manege een nieuwe eigenaar heeft gekregen vorige jaar.

Stukken verbeterd wat betreft het welzijn van de paarden, geen stands meer, nieuwe zadels.
Ik zou zeggen ervaar het zelf of ga eerst keertje langs om te kijken wat je er zelf van vind. :j

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-16 16:33

Nou, ik heb vandaag de buitenrit gehad en het was echt su-per-leuk!!! Ik zat op Bella en ze was echt mega snel, maar wel goed terug te nemen en heel lief! Ik raad het iedereen aan om daar een keertje te rijden, en alle paarden staan er prima bij hoor! T is geen 4 sterren fnrs manege maar ook zeker geen slechte. Een aanrader dus! *\o/*