touwhalsters etc.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maudbluff

touwhalsters etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 11:08

hallo ik weet niet waar ik dit moet vragen dus dit bericht mag worden verplaatst.
ik was op zoek naar touwhalster maar ik vond dit duur als het ook nog verzonden moet worden dus wil ik zelf wat maken. alleen weet ik niet waar ik het goede touw kan kopen ( ik wil niet bestellen maar kopen in winkel). ik woon in Almelo dus als iemand hier ook woont en iets weet hoor ik het graag!
zouden jullie mij willen helpen waar ik touw kan halen? en leuke versiering als veren etc..? :)
opde foto zie je een voorbeeld van wat ik wil...
http://www.horsecharms.eu/files/3582/pr ... g_2584.jpg

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:28

Ik verplaats dit topic van TAO naar YRT.

Jodhi

Re: touwhalsters etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 14:00

Ik weet niet zeker of het overal is maar ik heb vaak gehoord dat mensen touw van de Action halen. Die zit vaak overal wel, maar ik weet niet zeker of ze touw in elke Action hebben.

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 05:41

Hoeveel wil je uitgeven aan een touwhalster? Want als je het zelf koopt ben je ook niet altijd heel goedkoop uit, voor bvb een touwhalster maat xtra full heb je 10 meter nodig, bij horsecharms dus sws 9 euro, en dan komen er ook nog vzk bij.

maudbluff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 11:21

ik heb een cob nodig van maat en ik wil idd niet veel uitgeven. het leek me ook heel leuk om het zelf een keer te doen ens.
kan je bij de action blauw en bruin touw kopen?

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 13:07

Nee alleen roze-wit, geel-wit rood-wit en blauw-wit

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 01:38

Misschien even op YouTube opzoeken hoe je een eigen touwhalster maakt. Vaak word daar wel bij gemeld waar ze het touw vandaan hebben :)!

Mandareina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:33

Kidrauhl schreef:
Misschien even op YouTube opzoeken hoe je een eigen touwhalster maakt. Vaak word daar wel bij gemeld waar ze het touw vandaan hebben :)!

Maar dan moet je wel de engelse versies opzoeken want die Nederlandse zijn vaak verkeerd geknoopt :)