Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Evelijn schreef:Gewoon gaan genieten van je eigen paard en al die kletsers die het "beter weten" langs je heen laten gaan. Je geeft aan een goede band te hebben en dat je nu weer kan gaan opbouwen... nou heel veel plezier daarmee.
Ja ... jij en je paard hebben veel pech gehad... maar je bent er steeds weer bovenop gekomen... en nu ook weer... met een ander paard is er geen garantie dat die ook niet steeds in de lappenmand ligt (als je dat wil kan je beter een fiets kopen ofzo)
DatBenIkNou schreef:Sowieso denk ik dat je paard redelijk onverkoopbaar is, tenzij er fokwaarde is. Voor euthanasie lijkt mw momenteel ook geen aanleiding. Je hebt veel pech gehad, maar als het nu goed gaat, zou ik het lekker gaan proberen met haar hoor! Een ander besluit nemen, kan altijd nog als blijkt dat het lichamelijk echt niet goed zit bij haar. ( vraag me wel af hoe je zo kan zeggen dat zij nooit pijn heeft gehad? Natuurlijk doen wonden pijn?)
Is helemaal opengebloeid.. ) maar met de rijpony is het ook het ene probleem na het andere. Ging zelfs tot "pony is te slecht om nog meer te willen dan een paar keer per week een rondje stappen in het bos" maar altijd komen we er weer bovenop, totdat het volgende probleem weer opduikt ..
) tegenzit!