Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HorseyDude schreef:Zoveel keus zeg, niet geweten.... welke vakantie kunnen de bokkers mij aanraden en het moet niet ál te duur zijn... (en ook graag in NL!)
. iirrssjjee schreef:Wat zoek je? Veel bosritten, strandritten? Of juist een kamp waar je echt vele leert? En ben je echt 40? Want dan verklein je de keus natuurlijk wel heel erg.
Miekje1979 schreef:http://Www.horseholiday.com Dit is van de organisatie Trailfinders. Diverse budgetten en ruiterniveau is aan te geven.
Gaaf zeg, veel plezier alvast. Laat je weten waar je heen gaat uiteindelijk?
HorseyDude schreef:Goof schreef:Zie je jezelf in een (flinke) galop door het bos gaan?
Ik zou voorzichtig zijn en opgeven dat je echt een beginner bent.
Zeg ben niet van suiker zeg...
Vanillia schreef:HD ik denk dat Goof en ik ons gewoon een beetje zorgen maken over of je jezelf niet wat overschat. Een ruitervakantie is natuurlijk hartstikke leuk, maar niet als je de hele tijd wat angstig bent omdat het niveau wat te hoog ligt voor je.
HorseyDude schreef:Vanillia schreef:HD ik denk dat Goof en ik ons gewoon een beetje zorgen maken over of je jezelf niet wat overschat. Een ruitervakantie is natuurlijk hartstikke leuk, maar niet als je de hele tijd wat angstig bent omdat het niveau wat te hoog ligt voor je.
Ah welnee joh, ben (bijna) 41 jaar, en kan echt wel wat uitleggen aan de vakantieleiding (mondje meegekregen!) daar of ze een beetje rekening met dit of dat kunnen houden met me...

Goof schreef:HorseyDude schreef:Ah welnee joh, ben (bijna) 41 jaar, en kan echt wel wat uitleggen aan de vakantieleiding (mondje meegekregen!) daar of ze een beetje rekening met dit of dat kunnen houden met me...
Maar dat kan dus niet
Je rijdt in een (grote) groep, niet individueel. Je moet mee met de groep, als er een galop wordt gedaan doet de hele groep dat. Ze kunnen geen rekening houden met een individu, daarom kun je beter duidelijk aangeven wat je niveau is. Voor je eigen plezier, maar vooral veiligheid.