Hoi allemaal. Bij het opruimen van onze zolder ben ik een stapel zadel dekjes tegen gekomen. Zowel dressuur als vzh. De een in betere staat dan de ander maar eigenlijk allemaal nog super te gebruiken. Maar ik rij nu western, dus heb er niets meer aan. Zou er wellicht nog paar euro voor kunnen krijgen op marktplaats, maar dat is me de moeite niet waard. Weggooien vind ik zonde, zijn ze nog te goed voor.
Dus vroeg mij af of jullie er een goed doel voor weten. Een gehandicapten manege of iets?
Ik heb toevallig van het weekend een hele stapel oude dekjes en dekens naar de Stichting Paarden in Nood Roemenie gebracht. Misschien kun je die benaderen.
Aankomend weekend is er een 24-uur marathon op Stal Bennesse in Zeewolde waar ook een tweedehands markt is. Hiervoor mogen spullen worden gedoneerd, de volledige opbrengst mag naar het KWF. Zijn ook te vinden op Facebook
Hannanas
Geplaatst: 10-04-16 17:51
Een buitenlands asiel voor honden vinden dekjes ook fijn voor de honden om op te liggen. Ik weet nog wel een goede eerlijke stichting.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 10-04-16 20:26
HAR -> PP
myk_en_shant
Geplaatst: 10-04-16 20:29
Bij de balansruiters in emmeloord zijn dit soort dingen ook altijd welkom, dit is een rijvereniging voor aangepast paardrijden voor mensen met een lichamelijke en of verstandelijk beperking.
Shenavallie
Geplaatst: 10-04-16 20:35
Bij maneges voor mensen met een beperking worden deze donaties zéér gewaardeerd!