NHB Deurne

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noukje

NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-16 12:19

Zoals bekend stopt Helicon dit jaar met de opleiding op het Hippisch Centrum in Deurne, wat ik persoonlijk erg jammer vind. Hopelijk lukt het de nieuwe eigenaar om een doorstart te maken met wellicht meer mogelijkheden op de bijzondere locatie.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie voor bestemmingen kunnen bedenken voor het Hippisch Centrum? Wat zouden jullie graag zien op deze locatie qua onderwijs / activiteiten etc.
Iemand leuke ideeën?

Anoniem

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 12:25

Ik denk dat ze de opleidingen wellicht opnieuw in gaan richten, wellicht ook wat moderner. Wat ik merkte toen ik er zat was dat het lastig bleek de huidige normen van een opleiding te combineren met het "paardendeel". Zonde imo. Ging ten koste van de lessen (hele volle klassen die tegelijk rijles hadden) en ook van de tijd die je werkelijk aan je ontwikkeling in de sport kon besteden. Zo had ik nooit echt geleerd hoe te toileteren, bandageren e.d. Dat was een beetje tussen neus en lippen door, werd volgens mij aan de stage bedrijven overgelaten (ben weggegaan voor ik stage ging lopen).

Anoniem

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:33

[NM] > [PP]