Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Azmay schreef:Ik zou toch echt een schop onder zijn kont geven! Trappen, Is hij helemaal gek geworden![]()
Normaal is slaan absoluut onnodig, maar dit is echt onacceptabel gedrag..
Is ie helemaal betoeterd.
Azmay schreef:Ik zou toch echt een schop onder zijn kont geven! Trappen, Is hij helemaal gek geworden![]()
Normaal is slaan absoluut onnodig, maar dit is echt onacceptabel gedrag..
En je mag best wat hulpmiddelen gebruiken (hoofdstelletje) of een keer een goede tik geven
Shenavallie schreef:Er wordt alleen maar ingegaan op dat ene regeltje dat de Shet trapte, wat inderdaad absoluut niet goed is en op dat moment ook duidelijk gemaakt moet worden. Punt is dat het voorkomen had kunnen worden als er sprake is van leiderschap. Dit mist namelijk van het begin van de post tot het eind, want buiten het ene regeltje over trappen, laat TS duidelijk weten dat er meer momenten zijn dat ze de Shet niet onder de controle heeft.
vuurneon schreef:, een paard mag jou wel ongestraft trappen want je durft geen tik te geven? Als jij niet durft te corrigeren, komen daar problemen van.
Van een goed geplaatste correctie, wordt geen paard angstig hoor.
Ik had die shet allang maatje 38 laten voelen; een schop van mij is veel minder krachtig en gevaarlijk dan een schop van het paard naar mij.
Voorkomen dat hij zich zo misdraagt is nog beter. Daar kun je wel les in krijgen. Je had al in moeten grijpen toen hij ongevraagd je passeerde, daar had je hem al terug moeten zetten. Maar als je het voor die tijd niet weet om te buigen naar wenselijk gedrag en hij haalt zo uit, corrigeer dan ook!
Je bent 13, zo veel kracht heb je nou ook weer niet als je de shet wel een tik geeft of een schop onder zo'n hol. Niets doen is funester
Shenavallie schreef:Er wordt alleen maar ingegaan op dat ene regeltje dat de Shet trapte, wat inderdaad absoluut niet goed is en op dat moment ook duidelijk gemaakt moet worden. Punt is dat het voorkomen had kunnen worden als er sprake is van leiderschap. Dit mist namelijk van het begin van de post tot het eind, want buiten het ene regeltje over trappen, laat TS duidelijk weten dat er meer momenten zijn dat ze de Shet niet onder de controle heeft.
Peelie schreef:Als je controle had. Dan heb je er toch geen uur over gedaan om thuus te komen.
Ik kan me redelijk voorstellen hoe dit is gegaan en hoe jij met paarden om gaat...
Assertiever worden en duidelijke en eerlijke correcties geven hoort daar bij. Blijkbaar kan je dat nog niet.
Nies_ schreef:Wanneer vind jij het nodig om een tik te geven dan? Als ze mij proberen te schoppen mogen ze blij zijn als het bij een tik blijft. Dat gedrag wordt gewoon niet getolereerd en in geen enkele situatie.
Verder ben ik het met de reacties hier boven eens, dit had je kunnen voorkomen door controle te hebben. Ga daar eerst eens mee aan de gang.