Vandaag ben ik eens een kijkje wezen nemen op CDI Zeeland Outdoor International bij de Kroo in Nieuw- en Sint Joosland. Uiteraard vertrok ik niet terug naar huis zonder wat foto's te maken van de mooie combinaties die hier aan de start kwamen bij de pony's, Junioren en Young Riders. De meeste foto's heb ik gemaakt van de pony's groep A en van de Young Riders. Pony's groep B en de Junioren werd in ring 2 verreden en dat was nogal inzoomen om daar foto's van te maken vanaf de plek waar ik stond. Ik vond het erg leuk om zo eens een internationale wedstrijd met eigen ogen te zien!
Ik ben helaas niet in het bezit van een spiegereflex camera, de kwaliteit van de foto's is daarmee dus niet helemaal te vergelijken. Daarnaast maak ik puur foto's voor mijn plezier en heb ik niet bepaald ervaring met fotograferen. Ik probeer ook meestal maar gewoon wat uit en probeer me zoveel mogelijk te concentreren op het maken van de foto's op het goede moment(wat vaak al lastig genoeg is
). Tips geven mag, maar houd het een beetje lief!
De foto's van de pony's zijn helaas het minst gelukt vind ik zelf, ik moest er duidelijk weer even in komen, na een lange tijd weinig tot geen foto's maken. Maar goed, nu genoeg gebabbeld, hier de foto's!
Pony's Indivivual Test Group A

1. Kimberly Pap en Pippin's Pride A.T.

2. Kiki Romney en Reedborder Amazing

3. Kim Noordijk en Brasil, zij werden 3de met 71.829%
Pony's - Indivivual Test Group B

4. Jitske Prosman en Charina du Bois, zij werden 2de met 71.707%
Young Riders - Individual Test

5. Leonie Richter en Babylon 26 voor Duitsland

6. Lotte Meulendijks en MDH Parole

7. Laurie Vervoort en Chester

8. Laurie Vervoort en Chester

9. Laura Quint en Velazquez
(persoonlijk een van mijn favoriete foto's)

10. Laura Quint en Velazquez

11. Laura Quint en Velazquez

12. Julie Koninx en Avanti voor België

13. Lina Jönsson en Quentin voor Zweden

14. Lina Jönsson en Quentin voor Zweden

15. Ellen Richter en Fontane 24 voor Duitsland
Nogmaals ik maak foto's puur voor mijn plezier en heb niet bepaald ervaring met fotograferen! Tips mogen, maar houd het vriendelijk als je tips geeft

Een reactie zou leuk zijn