Hoihoi !
Het is al weer even geleden, maar Sanne (oblivion @bokt) is laatst weer langs geweest om foto`s te maken !
Wij springen nu sinds kort wat serieuzer, lees ``we doen regelmatig een poging de laatste maand/2 maand``.
Ik heb het afgelopen jaar af en toe gehupt met balkjes die lagen op een jerrycan (?) dat was voor mij hoog genoeg
, maar ik heb inmiddels de moed verzameld en andretti heeft er ook steeds meer plezier in (hoger blijkt toch leuker , in zijn geval
Ik blijf het wat eng vinden, maar we komen er wel !)
uiteraard eerst even losrijden:

En dan gaat andretti los !

achteraf nog even heerlijk knuffelen

En even lachen voor de foto

Geen cap is uiteraard eigen keus
En als afsluiter 2 blackfoto`s
Hij vond de bellen eigenlijk maar niks , maar het zijn wel leuke foto`s geworden

En mijn favoriet :

Het is al weer even geleden, maar Sanne (oblivion @bokt) is laatst weer langs geweest om foto`s te maken !
Wij springen nu sinds kort wat serieuzer, lees ``we doen regelmatig een poging de laatste maand/2 maand``.
Ik heb het afgelopen jaar af en toe gehupt met balkjes die lagen op een jerrycan (?) dat was voor mij hoog genoeg
, maar ik heb inmiddels de moed verzameld en andretti heeft er ook steeds meer plezier in (hoger blijkt toch leuker , in zijn geval
Ik blijf het wat eng vinden, maar we komen er wel !)uiteraard eerst even losrijden:

En dan gaat andretti los !

achteraf nog even heerlijk knuffelen

En even lachen voor de foto

En als afsluiter 2 blackfoto`s

Hij vond de bellen eigenlijk maar niks , maar het zijn wel leuke foto`s geworden

En mijn favoriet :

We rijden inderdaad bitloos , voor wie het is opgevallen .
Bedankt voor het kijken , een reactie zou leuk zijn:)
Tips zijn uiteraard welkom, maar we hebben les en we doen ons uiterste best