Ik heb een erg leuke en gezellige dag gehad met iedereen en ik ben nu al benieuwd naar de show van volgend jaar! Hierbij een kleine greep uit de hengsten die aanwezig waren op de top georganiseerde hengstenshow!

De hengst, die zowel succesvol is in de jonge paarden competitie als in de basissport, toont veel aanleg te hebben voor het hogere werk!
2. Ook waren er springhengsten aanwezig, waaronder Hamilton Platinum (v. Numero Uno) onder Emile Brouwer. Hij werd vorig jaar keuringskampioen in Den Bosch.

3. Hengstenhouderij de Wiemselbach was ook aanwezig met enkele van hun springhengsten, waaronder Connect (v. Connor) onder Caroline Müller.

4. De keuringskampioen 2016 van de dressuurhengsten, Indian Rock (v. Apache), werd voor het eerst op een zeer vakkundige manier voorgesteld door Martine van Vliet.

Ook werd hij nog even aan de hand voorgesteld.
5. De Bojengel-zoon Ghandi toonde erg veel vooruit te zijn gegaan onder Kirsten Brouwer.

6. Tuschinski (v. Krack C), de hengst die jarenlang het paradepaard was van Stal Brouwer, werd voorgesteld door zijn nieuwe Deense ruiter.

7. Er werden ook twee nakomelingen van hem gepresenteerd de volle zussen Anne en Binoeska (mv. Havidoff). Op de foto: bewegingstopper Anne onder Yvonne Copal.

8. Het was een heuse familiereünie tijdens de hengstenshow! De driejarige en bij het Oldenburg goedgekeurde zoon van Anne, Ironman (v. Ferro), werd ook voorgesteld door Martine van Vliet.

9. Foundation (v. United) gereden door Kaylee Gouda.

10. De goed galopperende Amandari (v. Ampère) vormt enige tijd een combinatie met Jennifer Sekreve.

Ook de draf van deze hengst is prima in orde!
11. De zesjarige Five Star (v. Amazing Star), die vorig jaar met Kirsten Brouwer hoge ogen gooide op het WK in Verden en de Pavo Cup.

12. Jeroen de Bree heeft sinds kort plaats genomen in het zadel van Chinook-zoon Corleone. Deze hengst is NRPS goedgekeud en werd vorig jaar nog uitgeroepen door "hengst met de beste draf" op de keuring.

13. Electron (v. Ampère) toonde enorm veel progressie onder het zadel van Annemarie en zorgde voor een spectaculair optreden!

Tijdens de galop leken Electron en Annemarie wel op te stijgen!
14. De opvallende verschijning Bosco (v. Benicio) is pas kort zadelmak maar werd goed voorgesteld door Kaylee Gouda. Bosco is de eerste goedgekeurde palomino bij het Oldenburg Verband.

15. Nadat Kirsten Brouwer de show opende met Eye Catcher, eindigde ze die ook met de Hannoveraanse Ferguson (v. Floriscount).

Afgelopen hengstencompetitie werd Ferguson derde in de klasse L en wist hij meerdere malen hoge cijfers te krijgen voor zijn goede galop.
Als ik de welbekende Mystery Fokker was, die helaas niet aanwezig was, had ik ze zegen vijf sterren gegeven!
Opvallend paardje die Bosco, gaaf dier!

Ze lijken allemaal wel op te stijgen! Leuke serie!