Winowa; hoge aaibaarheidsfactor...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Witwi

Winowa; hoge aaibaarheidsfactor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 17:03

... het dochtertje van mijn broer is er helemaal gek van :) Voor de communiefoto's wou ze met Winowa op de foto in haar kleedje. Zo gezegd, zo gedaan... Winowa is sinds maart na 4-5 maanden weer onder het zadel opgepakt, dus ik zag dit zelf ook helemaal zitten.

Winowa is een net 5-jarige merrie hafxfries die ik sinds vorig jaar aan het beleren ben (ik heb haar al van toen ze 7 maanden was). We doen alles héél voorzichtig en op het gemakje. In maart dit jaar hebben we ons 1ste galopje gedaan, maar dit ging niet zonder een bokje te doen. Voor de rest is ze een super brave pony die alles heel goed opneemt.
Daarom ben ik ook super fier op haar, dit omdat ik haar zelf alles aanleer.

Ik ga jullie niet langer onthouden van mijn foto reeksje. Graag geen comment op haar gestalte... Ik weet dat ze dik is, maar dit is echt de aard van het beestje. Ze krijgt namelijk alleen maar hooi ter beschikking en staat op een kaal stuk weide (de rest van de wei komt ze niet op omdat ik die hooi in de zomer). Nu krijgt ze wel een beetje Fiber Force van Cavalor bij omdat ze tenslotte aan het werk is ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding