Veulen 2015 hoe doe jij het

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fransje23

Berichten: 15370
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 12:00

Joya krijgt voornamelijk veel voordroog , een kilo witlofpennen, halve kg basisbrok, en een mix vann 600 a 700 gram luzerne met 50 gr marstall force, beetje lijnzaadolie en een handje lijnzaadbrok. Soms krijgt ze nog wat Vitalbix breed & groep door luzerne.

Ze is nu dik aan het worden dus er gaat wat geschrapt worden van bovenstaande. Begin met de olie en de basisbrok.

Gordy18

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 14:02

noor14 schreef:
Gordy, fijn dat de tanden nu bijgewerkt zijn.
Leuk ook die foto van het gebit.
Wel sneu die laatste foto Haha.
Had ze veel last van de tanden?


Haha, ze was heel zielig haha, tandarts was op stal voor mijn andere paard dus keek gelijk even bij haar in de mond, merkte dat ze wat moeite kreeg met brokken kauwen, inmiddels gaat dat weer zoals het moet.

Nesprit krijgt 2 kg merriebrok per dag & 2 scheppen luzerne, in juli daarmee gestart, eerder altijd pavo podo grow maar dat gaat tot 30 maanden, ben hier erg tevreden over! Ook heeft ze de hele dag beschiking over ruwvoer en staat ze bijna elke dag op het land (anders in de grote paddock)

Fijn dat Dex het zo goed doet op de weide tussen de merries, ideaal om oudere merries in de groep te hebben, worden ze goed opgevoed! :)

En gefeliciteerd met je zwangerschap! Snap dat je dan niet graag de weide in gaat!

Vanmiddag ga ik even oefenen met trailerladen, toen we haar opgehaald hebben zijn we 3 uur bezig geweest, uiteindelijk met sedatie de trailer op.. :=

Kabayo

Berichten: 14038
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 14:03

Jeetje fransje wat krijgt ze veel. Waarom? Basisbrok en wat olie is toch zat? Zilver krijgt 2 voerscheppen fibra voer per dag.

Noor dankje! Nee joh haha we hebben nu 1 stal staan. Het is echt ontzettend duur. 1 voorwand kost al 1000 euro. En we moeten er nog 12 haha. Ach langzaamaan word het wel mooi! Mooi die kudde op de grote wei :) nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hooooi baasje was je er weer? :D
Afbeelding
Vandaag besloten om lekker te gaan fietsen. Dit vind ze echt geweldig. Ze geniet er zo van <3

Knie actie :)) Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze is ook zo fijn ontspannen Afbeelding
Toen we weggingen ging ze alleen maar snuiven , showen, staart erop. Gek beest _O-
Klein filmpje:


Daarna lekker buiten gezet , met haar grote vriendin Fayola
Afbeelding

Ga je weer baasje??
Afbeelding

Ik zag nog wat pallets staan , dus even snel uit de paddock gehaald. Wat is ze zo groooooot
Afbeelding

fransje23

Berichten: 15370
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 14:59

Kabayo schreef:
Jeetje fransje wat krijgt ze veel. Waarom? Basisbrok en wat olie is toch zat? Zilver krijgt 2 voerscheppen fibra voer per dag.

Qua veel valt het wel mee of bedoel je veel verschillende dingen?

Ons hooi komt deels van onbemest land dus de luzerne en Lijnzaadbrok is aanvulling op de eiwitten.
Basisbrok is heel basis maar krijgen ze van stal. Zo gaat ze met twee keer een kwart in de voerrondes mee.

Marstall force is voor de vitamines en mineralen. Olie was extra energie omdat ze wat schraal werd.
Wortels als bezigheidstherapie en voor de lekker.

Heb een uitgebreide rantsoenberekening gemaakt, heb daar een programma voor, en eigenlijk zit ze op deze manier aardig op haar behoefte.

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 15:53

Die pallets

Miles krijgt vitalbix en hooi. En supplementen. Heb hem straks even gelongeerd en uitgetest. Hij stond zo rustig te vreten ik dacht zal eens kijken of hij het pikt als ik erop zit. Antwoord was ja :') Worden drie lange maanden nog...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij heeft ook best leuke bewegingen :) en hij is echt mega voorwaarts en actief. Zo fijn!Afbeelding

noor14

Berichten: 747
Geregistreerd: 23-10-08
Woonplaats: Limburg

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:13

Dat fietsen met zilver ziet er echt super leuk uit!
Ik wou dat ik dat ook kon doen, nog even geduld hebben.
Ben je niet bang dat ze tegen jou aan springt als ze een keer schrikt?

Wat voor programma is dat fransje?
Ik vind het altijd wel lastig om te bepalen wat ik precies moet voeren.
Heb nu Pavo vital gekocht, wil dit gaan combineren met de podo grow.
Krijgt nu 1 schep podo grow per dag, wil dit terug brengen naar 0,5 schep + de vital.

Super vet Renee dat je op Miles hebt gezeten!
Lijkt me echt een machtig gevoel voor de eerste keer :p
Longeren ziet er goed uit.

puppy1128

Berichten: 5012
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:37

@mighty
Oei, als Elano een trap zou durven geven waar ik bij sta (denk alleen niet dat ie het durft of zelfs aan denkt).. Dan heeft ie het wel geweten. Zijn vriend heeft een keer mij achter zich aan gehad met de zweep, trappen doe je maar naar een ander. Paard is verder lief hoor, alleen 'beetje' opvoeding nodig met zijn drammerig gedoe. En ik heb iets liever met zoiets in 1 keer goed aangeleerd dan na 100 keer dat het fout gaat. :=


@gor
Och arm paard. Elano zal ws deze zomer ook zijn wolfskiesjes moeten missen. Tenminste, dat zijn de tandjes die in de weg kunnen zitten voor het bit toch?

@kab
Heeft zeker wel lekker gesmaakt. Voortaan de benen even vastlijmen op de grond. :+
Gefeliciteerd met jullie jubileum!
1000 euro?! :wow:
Heerlijk hoor dat fietsen! Moet ik binnenkort ook maar weer eens doen met Elano. Maar wil eerst weer naar het strand.


@fenna
Ahh vandaar. Vera (Fjorden merrie die ik 2 jaar heb mogen verzorgen) werd altijd helemaal geschoren op 'dekje' na en kreeg geloof ik ook geen halsdeken op.

@Renske
Pfff, jeetje wat heeft puzzle je laten schrikken. Zeker niet leuk!

@Fran
Geweldige foto met die handoek! :))

@Noor
paarden pesten herken ik bij Elano wel een beetje. Hij probeert het alleen niet bij deze merrie. #)

@renee
Ziet er goed uit! En weer een mooie kont. :))


Elano krijgt in principe onbeperkt voordroog en/of overdag gras. Alleen afgelopen dagen werd gras hem niet echt want die hele ingang was zo nat, dat het een mens niet eens hield.
Verder krijgt hij de gewone balancer van Je paard gezond en fit en extra vit.E en magnesium. Zit nog te kijken voor lijnzaad of lijnzaad olie. Maar weer nog niet precies wat wat doet en wat het verschil is (behalve dat de een zaad en de ander olie is en dat olie gaat plakken in mijn bakjes. :')). En nog +/- 70 gram marstall faser light voor de vulling/langer doen over het eten.

Elano mocht vandaag weer mee voor een klein rondje. Hij had er weer zin in. Toen ik een 'sprong' maakte om te gaan draven/rennen, ging hij gelijk in draf. Het ging nog net niet gelijkertijd. :D

Afbeelding

fransje23

Berichten: 15370
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 01:06

noor14 schreef:
Wat voor programma is dat fransje?
Ik vind het altijd wel lastig om te bepalen wat ik precies moet voeren.
Heb nu Pavo vital gekocht, wil dit gaan combineren met de podo grow.
Krijgt nu 1 schep podo grow per dag, wil dit terug brengen naar 0,5 schep + de vital.


Is een rantsoenberekenprogramma van Cavalor. Dit programma werd gebruikt bij mijn cursus paardenvoeding :)

Het is ook lastig want naast de individuele behoefte heb je ok te maken met persoonlijke voorkeuren en de praktijk. Zo ben i afhankelijk van het ruwvoer van mijn stal wat qua eiwit vrij laag is. Dan moet je dus iets met wat meer eiwit erbij zoeken.

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 10:12

Gisteren op bezoek geweest bij Missy's moeder, die is deze maand precies een jaar bij haar nieuwe baasjes. Was ontzettend leuk, ze zag er prachtig uit en de hele familie is dol op haar. Ontzettend leuk om te zien en voor mijzelf echt een bevestiging dat ik de goede keuze heb gemaakt.

Missy staat alweer een maandje niets te doen en dat vindt ze maar niets want ze is dol op dingen doen en geniet daar echt van. Als goedmakertje maar na de poetsbeurt even een paar keer een ommetje over het erf gedaan.

*Kabayo, leuk dat fietsen, ze lijkt er erg van te genieten :)

Kabayo

Berichten: 14038
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 10:43

Ja ik vind dat veel fransje := beesje is nog jong en doet zo goed als niks. Om hem nu al "vol te proppen". Ik voer Fibra en daar zit heeel veel van de behoeftes in.

Farahdiba leuk dat je bij haar moeder bent geweest. Jaa zilver geniet echt van het fietsen. Vind ze erg leuk.

Puppy dankje! Jaa dure stallen haha en dan heb je nog alleen een voorwand := oh ja leuk , ik wil ook zo graag naar het strand. Wat groeien elanos manen mooi zeg.

Noor , dankje! Nee hoor , ze is wel eens lomp of snel maar als ik haar streng toespreek luisterd ze braaf. Ze schrikt ook wel eens :') gaat tot nu toe altijd goed haha

Renee hihi leuk he. Super leuk dat je erop zit! Mooi gevoel is dat he!

puppy1128

Berichten: 5012
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 11:34

Kab wat een geld. Dacht dat het een stuk minder zou zijn. :=

Ja Elano's manen groeien lekkrt door. Laatst een vergelijk foto gemaakt van zijn voorpluk. Een jaar en bijna een maand verschil. :D

Afbeelding

fransje23

Berichten: 15370
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 12:38

Kabayo schreef:
Ja ik vind dat veel fransje := beesje is nog jong en doet zo goed als niks. Om hem nu al "vol te proppen". Ik voer Fibra en daar zit heeel veel van de behoeftes in.


Een 0,5 kilo basisbrok en 50 gram lijnzaadbrok aan krachtvoer per dag en verder ruwvoer is toch niet volproppen? In de opfok kreeg ze 1 kg veulenbrok per dag.
Zie hier mensen die meer geven.

Fietsen wil ik óók gaan doen van de zomer. Is ook gezellig en goed voor ze rechtuit kilometers maken.

Wat leuk dat je Missy's hebt bezocht. Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken bij de moeder van Joya, eigenaresse heb ik op Facebook.

Kabayo

Berichten: 14038
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:54

Fransje. Je benoemd hierboven toch veel meer?
" Joya krijgt voornamelijk veel voordroog , een kilo witlofpennen, halve kg basisbrok, en een mix vann 600 a 700 gram luzerne met 50 gr marstall force, beetje lijnzaadolie en een handje lijnzaadbrok. Soms krijgt ze nog wat Vitalbix breed & groep door luzerne. " haha achja maakt mij verder ook niks uit. Maar ik vind gewoon dat dat erg veel is.

Puppy jazeker kost heel wat.. helaas. Ja groeit echt! Vind ik mooi :D

Vandaag grondwerk met zilver gedaan. 1 bonk energie jeetje! stuiterbal. Ik vlieg soms uit beeld :+

En gesprongen :))
Afbeelding
Afbeelding
Haha ze was te laat. Nou.. die piaffe kan ze al :D
Afbeelding
Tsja. Dan krijg je dit he
Afbeelding

En ze blijft mij verbazen...
Afbeelding
:wow:
Afbeelding

Na de tijd heel even erop gezeten. Voor het eerst buiten 1 rondje over het erf. Mijn vriend hield haar vast. Ze was wel gespannen maar super braaf. Niet lang op gezeten , wou het positief afsluiten. Maar zo blij en trots. Volgens mijn moeder glunderde ik van oor tot oor :D geen beeldmateriaal ivm veiligheid hihi. Andere keer beter

Lamarxhorse

Berichten: 288
Geregistreerd: 18-07-15
Woonplaats: Noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:12

Kabayo: Zilver blijft mij ook verbazen :D wat is het toch een knap paard ze pakt alles goed op en ziet er inderdaad erg ontspannen uit! dat wordt nog wat in de toekomst echt een alleskunner!
Wat is fayola voor ras?

Ik geef (bijna) elke dag een schepje pavo pado grow en wil soms slobber geven van pavo. Ik durf nog niet teveel te geven omdat hij niet veel energie verbruikt en ik bang ben dat hij de energie niet kwijt kan.
Als de zak op is wil ik de Equilin balancer proberen met lucernekorrels en een andere slobber, de pavo gekocht om te kijken of die het lekker vind.
En hij vind het heerlijk!!

Elano heeft ook een lekker wintervachtje, lijkt wel een teddybeer..
Lekker aan de wandel, dat pakt hij ook super op!

Reneee miles beweegt inderdaad prachtig en fijn dat hij ook lekker voorwaarts is en natuurlijk lief van hem dat je er even op mocht zitten :j

Noor zou het ook niet wagen tussen die merries kudde. Dex staat daar wel erg lekker kun je hem vast met een gerust hart achter laten straks als jij even geen tijd hebt.

Fennadev Jorie heeft echt een kleuter uitstraling ja, vind het zo'n dotje! Hij ziet er wel goed uit!

Voor degene die ik ben vergeten sorry ik heb niet veel tijd en wilde even een verslagje maken.

Fietsen is ook mijn doel voor 2018 dat lijkt me super leuk om te doen en inderdaad ook nog eens goed voor de kilometers.

Maar eerst de basis goed erin zien te krijgen en vertrouwen krijgen.
Gister echt super lekker met hem gewerkt hij was super rustig en deed wat ik vroeg.
Na zo'n dag heb ik altijd een voldaan gevoel.

Afbeelding
Afbeelding

Vandaag was het voornamelijk koud!! Merkte ook dat hij een stuk frisser was en wat schrikkerig al doet hij geen gekke dingen alleen wat rillerig en wat verstappen maar ik heb nooit echt vluchtgedrag gemerkt bij hem en hoop natuurlijk wel dat het zo blijft. Ik ben altijd wel erg gefocust wanneer hij spanning opbouwt deze eerst laat wegvloeien voordat ik weer verder ga.
Kan stiekem niet wachten op het voorjaar!

Afbeelding

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:29

Elano krijgt een lekker pak manen zeg! Hij ziet er goed uit :)

@Kabayo het was echt een machtig gevoel inderdaad. Dikke adrenalinekick ook daarna :') Zilver kan goed springen zeg!

@Lamarxhorse Fijn hè om zo lekker met ze aan de gang te gaan. Ik krijg er ook altijd zo'n heerlijk voldaan gevoel van. Het ontspant ook helemaal. (Tenzij hij me door de bak sleurt maar dat is verleden tijd :+)

Vandaag besloot de kat dat Miles rug veilig genoeg is :') Gek beest. Hij bleef ook zitten toen Miles ging lopen.

Afbeelding

Afbeelding

Daarna sprong ie ook nog even op mijn andere pony die geen deken op had. Lekker met z'n nagels erin :')

fransje23

Berichten: 15370
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:13

Reneee, wat een mijlpaal de eerste keer erop! Gaaf! En dan ook nog getemd door de kat.

Wat een verschil in gezichtsuitdrukking zie je bij Elano. Veel volwassener nu!

Heerlijk om zo bezig te zijn Lamar. Ik kan ook niet wachten op het voorjaar!

Kabayo schreef:
Fransje. Je benoemd hierboven toch veel meer?
" Joya krijgt voornamelijk veel voordroog , een kilo witlofpennen, halve kg basisbrok, en een mix vann 600 a 700 gram luzerne met 50 gr marstall force, beetje lijnzaadolie en een handje lijnzaadbrok. Soms krijgt ze nog wat Vitalbix breed & groep door luzerne. " haha achja maakt mij verder ook niks uit. Maar ik vind gewoon dat dat erg veel is.


Klopt wel hoor wat ik zeg, luzerne en witlofwortels zijn namelijk ruwvoer.,de Force is een supplement. Wortels bestaat voor 89% uit water dus dan is een kilo wortel uiteindelijk maar 110 gram voer Wat ze aan krachtvoer krijgt is die 0,5 kg basisbrok per dag en het handje lijnzaadbrok en het scheutje olie zou je er ook toe kunnen rekenen.
De voordroog is niet onbeperkt maar wél een ruime portie.
Brok is nu verlaagd tot een handje per keer.
Voer wel veel verschillende dingen maar qua krachtvoer is het niet veel.

Wat kan je goed springen en Zilver ook! Grappig hoe je als een muppet meegesleurd wordt aan due lijn :D

KittyDylan

Berichten: 8890
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:28

Ben de laatste tijd niet zo actief geweest, maar hier een update wat betreft Fflur
Afbeelding

Ze deed het super braaf op de trailer en ook op de kliniek bleef de netjes staan.
We hebben besloten haar een spuit te geven, geen idee meer wat precies, waar de bult in 14 dagen af zou moeten nemen. Het is lastig te zien, maar het lijkt wel wat te werken
Wegsnijden deden ze liever niet omdat het zo dicht op het oog zit. Andere optie was het te laten testen.

puppy1128

Berichten: 5012
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:05

@kab
Haha, ziet er erg grappig uit. *PLOEP weg mens* _O-

@lamar
Ja Elano is ook een echte teddybeer. Lekker wollig. <3
Het is altijd fijn als het gaat zoals je wilt/verwacht. Of als het eerst minder goed ging en het steeds beter gaat. Spanning weg vind ik ook erg belangrijk. Anders wordt het vaak erger en dat vind ik niet nodig. Of ze worden er 'spooky' van, zelfs van de dingen die ze al 100 keer gezien hebben. Heel irritant. :')

@renee
Geweldige kat zeg! De nagels erin was vast bedoeld voor de massage ofzo.. Al vind ik dat soort massage's nooit zo fijn.. Maar wie weet de paarden wel? :+

@Kitty
Ben benieuwd of het weggaat en blijft.

Gister foto's gemaakt en als het meezit wil ik vanmiddag/avond zonsondergang foto's proberen te maken. Moet even kijken of het zonnetje blijft en waar die onder gaat, is nog wel eens een dingetje. Dus misschien maak ik vanavond een topicje van snorremans.

Kabayo

Berichten: 14038
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:27

Haha niet grappig puppy _O- woeshhh uit beeld. Ben benieuwd naar de fotos!

Kittydylan ik hoop dat ze snel opknapt :) leuke foto en super dat ze zo braaf was.

Fransje ooo dan valt het mee. Ik dacht kilo witlof halve kilo brok , meer dan een halve kilo luzerne , handje lijnzaadbrok én vitalbix in 1 bak voer per keer. Dacht al , dat us absurd veel. Valt dan inderdaad mee.
Haha thanks! Heb niet zo'n beste conditie meer :o haha ik vlieg inderdaad uit beeld :D

Renee ik geloof het direct :D hihi verbaasd mij ook hoe hoed zilver het kan. In het begin was ze ech een kneusje. Voorbenen optillen achterbenen niet.
Afbeelding
Haha die kat :) je hebt al een bijrijder gevonden :P

Lamar hihi dankje!! Erg leuk om te lezen! Fayola is een NRPS merrie die dit jaar 2 word. (Forty x Turbomagic)
Ziet er goed uit! Maar wat nog een puppyhoofdje! <3 ik hoop ook dat het snel warm is. Maar dit droge koude weer vind ik ook heerlijk , zolang het maar droog blijft.


Zoals jullie zien ben ik nu paars :D helemaal leuk *\o/*

fransje23

Berichten: 15370
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 17:30

Puppybilletjes

Afbeelding

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:25

fransje23 schreef:
Kabayo schreef:
Ja ik vind dat veel fransje := beesje is nog jong en doet zo goed als niks. Om hem nu al "vol te proppen". Ik voer Fibra en daar zit heeel veel van de behoeftes in.


Een 0,5 kilo basisbrok en 50 gram lijnzaadbrok aan krachtvoer per dag en verder ruwvoer is toch niet volproppen? In de opfok kreeg ze 1 kg veulenbrok per dag.
Zie hier mensen die meer geven.

Fietsen wil ik óók gaan doen van de zomer. Is ook gezellig en goed voor ze rechtuit kilometers maken.

Wat leuk dat je Missy's hebt bezocht. Misschien moet ik ook maar eens gaan kijken bij de moeder van Joya, eigenaresse heb ik op Facebook.



Missy's moeder was van mij tot vorig jaar, ik doe niet gemakkelijk en zomaar dieren weg, dus had ook afgesproken bij de verkoop dat ik na enige tijd haar nog eens zou willen zien. Dit was prima en ik was gelukkig ook van harte welkom

puppy1128

Berichten: 5012
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:34

@Kab
Wel grappuhg. }:)

@fran
Paard ontsnapt? Of zo neergezet dat ie kan eten? :P

@farah
Fijn dat je welkom bent bij de nieuwe eigenaren!


Zo, topicje gemaakt. Voor het mooie had ik 5 min eerder heen moeten gaan, maar ach. Heb weer een paar mooie foto's erbij. 8-)
[ITP] Snorremans Elano op de foto

fransje23

Berichten: 15370
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:43

Oh dan is het helemaal fijn! Bij mijn vorige paard is de vorige eigenaresse ook nog een keer op bezoek geweest. Is toch ook een goed teken als de verkoper dat wil?

Joya wordt door de vorige eigenaren gevolgd via Facebook.

Mooie foto's van Elano! Zonsondergang is toch wel een super tijdstip voor mooie foto's!

De wortels van Joya verstop ik in haar stal. Tussen het hooi, in een hoekje, bij de liksteen etcetera. Kan ze mooi even zoeken naar haar eten. Moet wel bekennen dat ze inmiddels wel alle plekjes weet dus snel klaar is..

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 10:14

Hopelijk is de bult van Fflur snel weg!

Succes bij de nieuwsredactie Kabayo!

Mooie foto's weer van Elano. Ik moet Miles ook eens op de foto zetten.

Ik vond net een foto van Miles in augustus. Ik schrok ervan hoeveel hij veranderd is :oo En dan te bedenken dat ik hem toen al breed vond :')
Afbeelding

Heb hem liever zo <3 Tankie. Die gaat zijn ouders echt achterna. Het slungelige gaat er ook echt af nu.
Afbeelding

Jorex

Berichten: 9960
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 10:21

Wow wat een verschil!


Sterkte nog even met fflur :(:)

Hier ook maar even een vergelijk, al zie ik pas echt de verandering als ie weer uit zijn wintervacht gaat. Ik merk voornamelijk dat ie roder wordt. Augustus:
Afbeelding

En nu:
Afbeelding