Veulen 2015 hoe doe jij het

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Veulen 2015 hoe doe jij het

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 20:45

Dat weet ik nog niet, ik ben alleen nog maar aan het passen toegekomen en Jorie is sindsdien alleen maar vetter geworden _O-
Ik zal morgen eens kijken of droog mennen wil met twee pony's.
Tuig passen:
Afbeelding

Vlechtjes:
Afbeelding

En meneer smerig zwijn vanavond _O-
Afbeelding

En oh ja, ik ben zelf 4 dagen Bristol geweest en heb dus daar gereden door de heuvels
Afbeelding

puppy1128

Berichten: 5011
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:30

@Jorex
Blaaauww! <3
Hoe is het droogmennen gegaan?
En wat leuk dat je bent gaan rijden. Lijkt mij prachtig door de heuvels! Hier hebben we alleen hele zielige mini heuveltjes en anders zijn het duinen.. :')

Zaterdag weer alleen op Elano gereden. Weer een grote grens opgezocht, oeps.. Volgende keer als hij een bom energie is, niet opstappen. Ik wilde weten of hij dan ook in stap zou blijven, op een sprong van 10 meter de lucht en opzij na, bleef hij inderdaad keurig in stap. Wel veel stuurwerk om hem in stap te houden.
Vanochtend super vroeg opgestaan, man man man. Het is echt super warm, wil niet weten hoe de rest het doet. Hier woon ik natuurlijk aan zee, stuk koeler. En toch..
Maar vanochtend met Elano naar het strand gewandeld en daar opgeklommen. Helemaal alleen, samen. Kwamen ook paarden tegen, op den duur stapten ze voor ons neus en gingen rustig aan galopperen. En Elano? Die bleef keurig in stap toen ik dat zei. :wow: <3
Uiteindelijk ook stukjes gedraafd. Eerst een paar pasjes, toen wilde hij bevestiging.. En uiteindelijk had hij de smaak iets te goed te pakken, haha. Gek blij paard!
Ook de strandopgang nog even meegelift. Die is zwaar (mul zand) en vrij stijl omhoog.. Ik ben liever lui dan moe, dusja waarom niet even wachten met afstappen tot we bij het beton zijn? Wát een kracht had ik onder mijn kont, wauw!
Ben nog elke dag blij met deze topper. Nooit gedacht dat we dit zomaar samen op deze manier allemaal konden gaan doen!

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:56

Puppy, ja ben naar Noorwegen geweest :D heeerlijk dat je zo naar het strand kan! <3 en vind dat hij echt super braaf is!

Jorex, stoer tuig! Leuk kleurtje!

Noor, oh wat doet hij het goed!! En aan huis wat een droom idd!

Ilayla, ook knap zet! <3

Biancalaylo, die ziet er ook een stuk knapper uit al! Ja een perfect plekje is lastig.. ik heb nu iig voor destinado een beter plekje gevonden! Voor mezelf dan wel wat laten vallen.


Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 21:00

Uiteindelijk heb ik het droogmennen nog steeds niet gedaan. Oeps, maar ik ga het tuig waarschijnlijk meenemen naar Texel, dan heb ik eindelijk een bak bij mijn pony's *\o/*

Verder gaat Jorie nu sinds 2 weken mee op les weer, eerste les was hij hyper en bokte hij iedere keer als ie voorwaarts mocht de eerste helft van de les. De 2de les was ie poepiebraaf, alleen het stuur rechtsom mag nog stukken beter. Kleine volte rechtsom had hij steun nodig van de zweep om te voorkomen dat van tempoverlies en dat ie naar binnen viel en toen viel het kwartje beter. Ik had gedacht dat hij minder braaf zou zijn, we waren nogal raar van huis vertrokken. Pony erop, willen gaan rijden, wiel draait niet. Dus pony er weer af, wiel weer los en pony er weer op. Hij snapte er niks van. Maar hij liep 2 keer netjes de trailer op. Maar terugweg wilde hij dan weer niet, kennelijk vindt hij les wel leuk en wil hij graag blijven. Verder hebben we nog een fotoshoot op de hei gehad. Hier is dat topic [ITP] Jorie, de "mini-haflinger" op de hei

Doet Destinado het nog steeds goed op zijn nieuwe plekje?

Wat fijn dat Elano zo goed luisterde ook! Dat geeft zoveel vertrouwen!