Bonte koeien kunnen ook springen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YutaxBambi

Bonte koeien kunnen ook springen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 13:54

Hallo Bokkers! :D

Laatst waren er 2 vriendinnen van ver af gekomen om mij en Rivi weer eens te zien! Een van hen mocht van mij met Rivi springen :) (De andere mocht ook maar zat met haar voet in verband |( )

Paardje moet nog veel leren! Dus het ziet er allemaal nog niet zo goed uit hoor! :o
(Meisje op de foto's is die vriendin! Ik en het andere meisje hebben ons bezig gehouden met foto's *\o/* )

1.
Afbeelding

2. Ze loopt nog vaak te diep en te veel op haar voorhand :P Maarja, dat is gewoon oefenen oefenen en oefenen! :P
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

Luckyy80

Re: Bonte koeien kunnen ook springen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 13:55

Gaaf beest!

YutaxBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 13:55

Luckyy80 schreef:
Gaaf beest!

Dankjewel!! :D

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 13:56

Wat een knap paard zeg! Wauw! :~
Het zadel lijkt alleen niet helemaal lekker te liggen. Op de foto's met het roze dekje ligt hij sowieso te ver naar voren. Misschien kun je er eens naar kijken. Ze kan leuk springen hoor!

YutaxBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 14:00

MerleSimone schreef:
Het zadel lijkt alleen niet helemaal lekker te liggen. Op de foto's met het roze dekje ligt hij sowieso te ver naar voren. Misschien kun je er eens naar kijken. Ze kan leuk springen hoor!

Hmm op de foto's ligt ze idd raar! Maar is gepast geweest door een zadelpasser :/ Ik zal het nog eens laten nakijken! :) Misschien heb ik ze gewoon iets te ver naar voren gelegd ofzo 8)7 Dankjewel voor de tip!

manubres

Re: Bonte koeien kunnen ook springen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 14:13

Complimenten voor het meisje wat erop zit! Mooie en goed springhouding! Met rijden misschien iets te strakke binnenhand.
Maar heerlijke foto's van een prachtig paard!

YutaxBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 14:22

manubres schreef:
Complimenten voor het meisje wat erop zit! Mooie en goed springhouding! Met rijden misschien iets te strakke binnenhand.
Maar heerlijke foto's van een prachtig paard!

Zal het haar doorgeven!! :) Dankjewel! *\o/*

dandir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 14:24

MerleSimone schreef:

hoe komt het toch dat er altijd wel iemand is die over de ligging van het zadel of iets anders gaat zeuren ? In mijn ogen ligt dat zadel prima hoor !
pfffffff

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 15:16

dandir schreef:
MerleSimone schreef:

hoe komt het toch dat er altijd wel iemand is die over de ligging van het zadel of iets anders gaat zeuren ? In mijn ogen ligt dat zadel prima hoor !
pfffffff

Op de foto's met het roze dekje ligt hij wel verder naar voren dan de foto's met het gele/oker kleurige dekje.