.Bij ons op stal was een merrie deze maand uitgerekend maar het veulen heeft het helaas niet gehaald.
Eerst heb ik het nog stil gehouden voor Jesse maar vandaag kwam toch de vraag wanneer het veulentje kwam.
Dus toch maar beknopt uitgelegd dat er helaas geen veulentje meer is, en dat vond hij toch wel heel erg jammer...
Al vanaf november stond hij elke dag bij de merrie te kijken of het veulentje er al was en hij keek er echt naar uit om een keer zo'n frummel te ontmoeten/aaien.
In mijn kenniskring is er momenteel niemand met een drachtige merrie of veulen dus vandaar dat ik een poging op bokt waag
.Is er iemand met een of meerdere veulens waar we een keer kort langs mogen komen zodat hij kennis kan maken met zo'n kleine (of grote :p ) frummel?
Het liefste hier redelijk in de omgeving of omgeving Rotterdam/Den Haag (dat we er niet voor naar Drenthe of Limburg hoeven
) .Mocht het verkeerd staan dan hoor ik het graag, vond het lastig kiezen waar ik het oproepje het beste kon plaatsen
. Hebben mini's en arabiertjes. 
.
, hij heeft ook Mierela op de cam gevolgd en vind het allemaal maar heel bijzonder dat ze zo "baby" zijn op het begin
) maar ook erg leuk! En vervolgens mocht hij zelfs nog even rijden op de brave d pony van Kabouterdans 

We kunnen natuurlijk zeggen dag Argos een baby is van Peter