Heey
!
Op 27 februari had ik mijn eerste fotomeeting en ik vond het erg gezellig en een leuke ervaring
. Een week voor de fotomeeting was ik voor mijn rijbewijs geslaagd. Dus had ik mijn moeders auto gepakt en voor het eerst een hele stuk alleen gereden (1 uur heen en 1 uur terug).
Ik had speciaal voor de fotomeeting een extra SD kaart gekocht en veel leuke fotos mee gemaakt. Wilde ik de foto's op de computer zetten, lukt dat niet. Naar de winkel gegaan blijkt dat de SD kaart kapot was en toen hun de fotos er vanaf wilde halen crasde hun computer
. Gelukkig groot gedeelde met me andere sd gefotografeerd . Maar jammer genoeg niet alle foto's kunnen reden.
Maar wilde toch graag de foto's met jullie delen.Hier zijn de foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Hopelijk vinden jullie ze leuk ! En tips zijn welkom
!Op 27 februari had ik mijn eerste fotomeeting en ik vond het erg gezellig en een leuke ervaring
. Een week voor de fotomeeting was ik voor mijn rijbewijs geslaagd. Dus had ik mijn moeders auto gepakt en voor het eerst een hele stuk alleen gereden (1 uur heen en 1 uur terug). Ik had speciaal voor de fotomeeting een extra SD kaart gekocht en veel leuke fotos mee gemaakt. Wilde ik de foto's op de computer zetten, lukt dat niet. Naar de winkel gegaan blijkt dat de SD kaart kapot was en toen hun de fotos er vanaf wilde halen crasde hun computer
. Gelukkig groot gedeelde met me andere sd gefotografeerd . Maar jammer genoeg niet alle foto's kunnen reden.Maar wilde toch graag de foto's met jullie delen.Hier zijn de foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.