Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met nat weer is een bak wel lekkerder qua bodem. De prijs van een professionele bak met een goede bodem is zo'n 20.000.- dat is dus erg duur! leeneliefje schreef:treinspoor moet het probleem niet zijn, heb zelf ook een periode een paard gereden wat vlak naast het spoor in de wei stond, dus in de bak schrikken ze daar niet van. Neem aan dat er wel enkele meters tussen zit? En niet letterlijk direct aan het spoor? Dat is nogal gevaarlijk namelijk wat betreft de zuigkracht van zo'n trein die voorbij dendert.
Je zou voordat je deze hele bak aan gaat leggen kunnen beginnen met bordjes met letters maken, gewoon zoals op concours. Ik reed vroeger mijn pony ook altijd in de wei en dat was geen probleem hoor.Met nat weer is een bak wel lekkerder qua bodem. De prijs van een professionele bak met een goede bodem is zo'n 20.000.- dat is dus erg duur!
Rietjee_xx schreef:leeneliefje schreef:treinspoor moet het probleem niet zijn, heb zelf ook een periode een paard gereden wat vlak naast het spoor in de wei stond, dus in de bak schrikken ze daar niet van. Neem aan dat er wel enkele meters tussen zit? En niet letterlijk direct aan het spoor? Dat is nogal gevaarlijk namelijk wat betreft de zuigkracht van zo'n trein die voorbij dendert.
Je zou voordat je deze hele bak aan gaat leggen kunnen beginnen met bordjes met letters maken, gewoon zoals op concours. Ik reed vroeger mijn pony ook altijd in de wei en dat was geen probleem hoor.Met nat weer is een bak wel lekkerder qua bodem. De prijs van een professionele bak met een goede bodem is zo'n 20.000.- dat is dus erg duur!
Nee, er zit zegmaar nog een slootje tussen en Het spoor is hoger dan het weiland.
Er zit zoizo 7 m tussen
Hopelijk genoeg?
en ik heb zelf de letters in een hoek geplaatst toendertijd, dan heb je alsnog 2 ' bakranden' en de rest gewoon goed zelf sturen. Je leert er goed van rijden hoor! paard gaat dan niet aan de omheining hangen maar let goed op je been