10 kleine visjes die gingen naar de zee! Alleen op wandeling

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laibadji

10 kleine visjes die gingen naar de zee! Alleen op wandeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 12:29

10 kleine visjes die gingen naar de zee!
Het is goed zei de moeder maar ik ga niet mee!
Ik blijf liever in de vieze vuile sloot want in de zee daar zitten haaien en die bijten je....
Blub blub blub blub blub blub

9 kleine visjes die gingen naar de zee!
Het is goed zei de moeder maar ik ga niet mee!
Ik blijf liever in de vieze vuile sloot want in de zee daar zitten haaien en die bijten je...
Blub blub blub blub blub blub

....

Vandaag mijn eigen tip maar toegepast! Als je bang bent moet je zingen! En ja hoor het werkt!

Heb mijn paard sinds augustus maar sinds ik hem heb heeft hij reeds 2 peesblessures opgelopen door stom toeval. Veel hebben we nog niet samen kunnen doen. Wel hebben we gewerkt aan een band op de grond. Mijn paardje vindt mij wel leuk!

14 dagen geleden eindelijk van de dierenarts te horen gekregen dat we terug mochten werken! Ik was heel blij maar de angst kroop er ook in. Ik ken mijn paard eigenlijk niet zo goed, hoe gaat hij reageren, zal hij wel braaf zijn, waar kijkt hij naar?

Dus eerst een paar keer in de piste paard eerst laten lopen zodanig dat de ontspanning kwam en sinds vorige week er terug op gekropen. Altijd met hulp en in de piste. Meneertje was daar toch zo braaf!

Daarom vandaag al mijn moed bijeen geraapt en paard op de trailer gezet naar het bos. Dit wou ik toch ook even testen. Maar eerlijk hoe stoer ik soms ook ben, zo bang was ik vandaag.
Eerst dacht ik nog, bah het gaat precies regenen misschien ga ik beter naar de binnenpiste! (Beste excuus ever! Right, niet dus! Precies of we zouden smelten van een spat regen! :brr: )

Met de moed in mijn schoenen richting bos, paard van de trailer en opgezadeld. Oef meneer bleef kalm! Voor de zekerheid toch even aan de longe. Het geweld kwam los, springen, bokken, galopperen... Ok doe maar, ik zit er toch nog niet op! ;)

De rust keerde terug en de beslissing genomen, ok, ik kruip er op! Ik zie wel wat er gebeurd!

Met knikkende knieën op mijn paard! Oef ook nu bleef hij kalm! Samen zijn we het bos in gewandeld. Omdat ik voelde dat ik niet ontspande ben ik dan maar uit volle borst 10 kleine visjes beginnen zingen. En ja hoor! Paard en ruiter werden rustig en voor we het wisten waren we de eerste hindernis voorbij. (Wat zijn koeien toch heel bangelijke dingen! Brrr!)

Tenslotte een mooie wandeling gemaakt van een uur! Over een houten bruggetje, een tractor, een bouwkraan, auto's en een camion hebben we getrotseerd. Enkel de camion vond hij even beangstigend maar ook daar deed hij wat ik vroeg van hem.

Ik ben zo blij met mijn kanjer! Ik hoop dat we samen nog vele mooie avonturen mogen beleven! <3

Afbeelding

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:33

Super cool! Zingen kan inderdaad erg goed helpen :j

crazyshar

Re: 10 kleine visjes die gingen naar de zee! Alleen op wandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:38

Super!

Zo heb ik ook mijn eerste buitenritten aleen doorgebracht, op moed volle dagen, en maar blèren en neuriën, haha.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 12:39

crazyshar schreef:
Super!

Zo heb ik ook mijn eerste buitenritten aleen doorgebracht, op moed volle dagen, en maar blèren en neuriën, haha.

Hihi je bent ook een kanjer!! *\o/*

Susanne

Re: 10 kleine visjes die gingen naar de zee! Alleen op wandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:45

Haha leuk omschreven, en fijn dat je lekker gereden hebt!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 15:18

Jelleee schreef:
Haha leuk omschreven, en fijn dat je lekker gereden hebt!

Bedankt! :D