Impala is een bijna 10 jarige Kisbér ruin die nu 3 jaar in mijn bezit is. Toen ik hem kocht was hij nog hengst en had na licht aangereden te zijn een lekker lui leventje als grasmaaier. En dat in combinatie met een dominante LBI. (Left Brain Introvert). Ik heb de laatste drie jaar best vaak met mijn handen in mijn haar gezeten en ook overwogen hem te verkopen, maar ik ben heel blij dat ik heb doorgezet en mijn instructrices heel erg dankbaar voor al hun hulp.
1,5 jaar geleden hadden we onze eerste springwedstrijd, en door onbalans zijn we allebei onderuit gegaan. (rechtdoor galoperen is moeilijk!) Gelukkig was het niet erger dan een paar schaafwondjes voor hem en een lichte hersenschudding voor mij. We beginnen nu eindelijk ergens op te lijken. De weg is nog lang, maar we komen er wel!
Trainingsdagen 1 week voor de wedstrijd:
1.

2.

Proefje oefenen
3.

4.

Wedstrijd dit weekend (als er interesse is, filmpje volgt nog, helaas heb ik die nog niet)
4.

5.

6.

na-knuffelen
misschien kun je je sperriem wel iets losser doen? Je neusriem wordt zo helemaal naar beneden getrokken en meestal krijg je er dan op het neusbot geen vinger meer tussen naar mijn ervaring
coole laarzen heb je trouwens ook met die bovenste rand
maar dat kwam vooral door mijn zenuwen haha