hoe zijn jullie ervaringen hier mee en wanneer halen jullie de deken er nou af?
is er dan ook gelijk een vliegendeken bij of niet? wat zijn al jullie ervaringen?
reacties vind ik erg leuk
groetjes sardientje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En zo kartel zweet mes werkt super
Tobbes schreef:Heb juist al paar weken geleden de dekens er al af.
Kunnen ze mooi zelf de haren er af rollenEn zo kartel zweet mes werkt super
Voor die paar vliegen die er nu wel zijn zou ik geen vliegendeken opdoen.
Ideaal
verder krijgt ze ook regelmatig de kans om even in het zand te rollen
ze heeft geen deken dus dat scheelt wel ik doe ook geen deken op omdat ze zoveel haren heeft dat t meer haar word dan deken
en ze staat gewoon op n oude boerderij: ze is gewend aan wild leven, paarden in de natuur hebben ook geen dekentjes
anemoonlena schreef:mijn verzorgshet is een teddybeer in de winter ;p dus ik ben een uur aan t poetsen en als ik haast heb kan ik dus ook niet veel meer doen dan dat… gelukkig geen zomer eczeemze heeft geen deken dus dat scheelt wel ik doe ook geen deken op omdat ze zoveel haren heeft dat t meer haar word dan deken
en ze staat gewoon op n oude boerderij: ze is gewend aan wild leven, paarden in de natuur hebben ook geen dekentjes
best wel leuk
Tobbes schreef:Heb juist al paar weken geleden de dekens er al af.
Kunnen ze mooi zelf de haren er af rollenEn zo kartel zweet mes werkt super
chimello schreef:Ik gebruik een zweetmes voor de kudde Tinkers die zonder dekens de winter hebben doorgebracht. Daar blijft de vacht maar vanaf komen...
maralyn schreef:chimello schreef:Ik gebruik een zweetmes voor de kudde Tinkers die zonder dekens de winter hebben doorgebracht. Daar blijft de vacht maar vanaf komen...
Opvangen, wassen en op spin zetten!
Kun je als je lang genoeg spint, garen van maken en van breien!
Helemaal als je een kudde hebt!Spoiler:
Grapje natuurlijk, haha. Maar... heb het gezien met sint bernard haar. Dus kan t vast ook met tinkerhaar!