Gisteren was er een obstakel dag op stal waaraan ik mee deed met mijn verzorgpaardje Champ. Ik doe Champ en Amir nu sinds 2 maanden en het vertrouwen begint langzaam te groeien xD Gisteren zijn er wat foto's gemaakt die ik graag met jullie wil delen. Aan het einde heb ik ook nog even lekker in de paddock gezeten bij Amir waar ook een leuke foto uit kwam xD
In het kort hoe de obstakel sessie ging:
Ik begon meteen te paard en Champ was vrij fris. Na een paar keer tussen de obstakels door ben ik door het foam poortje gegaan. Dit resulteerde in een zeer enthousiast paardje dat alleen maar kon rennen
Uiteindelijk moest hij een zeer korte bocht maken op heel hoog tempo (kreeg hem niet meer terug) waardoor ik eraf viel. Daar schrok hij zelf van dus daarna is hij niet meer gaan rennen
Toen eerst maar aan de hand geoefend en vervolgens er weer op. Uiteindelijk heeft hij alles op de waterbak gedaan en ben ik super trots op hem!
Vervolgens nog even 15 min uitgereden in de voorbak waar hij normaal nooit rijd en dus ook best opgefokt was
Al met al een heerlijk dagje gehad op stal met super mooi weer!Hoop dat jullie de foto's ook leuk vinden xD
Note: Ik rijd hem dus pas 1 maand en barebackpad is nieuw voor mij. Mijn houding is dus nog niet optimaal, maar zodra mn instructrice weer kan les ik om de week met hem.
1. Even klaar maken en tutten:

2. Op naar de bak

3. Het foam poortje

4. Hier ging hij er vandoor

5. Dus toen maar aan de hand verder eerst

6. Maar aan het einde er natuurlijk weer op!

7. Als laatste nog de waterbak, maar wegens tijd om is deze niet meer gelukt. [Ik sla een paard er nooit doorheen en voor het in rust doen had ik maar 5 min wat echt te kort was
]
8. En toen nog even 15 min in de andere bak wat draven/galloperen en dan uitstappen. Wat waren die auto's ernaast toch spannend!

9. En tot slot nog eventjes bij Amir in het weitje zitten.

Bedankt voor het kijken!