Pietershof schreef:Ik ken haar van een behoorlijke tijd geleden, 2001/2 tot 2007 ongeveer gok ik...
Brenda kocht haar van Cees Barsingerhorn uit Sint Maarten, dat was een fokker maar die man leeft niet meer. Naast haflingerveulens die ze gehad heeft, kreeg ze bij Brenda ook een veulen van een tinker (vader Ryon 'o Malley, die nakomeling heb ik later volgens mij ook wel eens op bokt gezien).
Had niet gedacht dat ze nog gereden zou worden, ze had artrose en daar soms, afhankelijk van het weer, last van.
Ik heb met brenda en familie al eerder contact gehad, ook fotos gezien van haar veulens en tijd bij brenda.
Zoals ons mijn moeder al beschreef wordt ze hier nog vaak zat gereden, vooral buiten en ze is afgelopen winter begonnen aan een omscholing tot Alpen Quarter, geheel onverwachts wisten we afgelopen 2de paasdag een 1ste prijs op de Horsemanship te pakken. Ook is ze mee geweest op de koeien! Dit vond ze prachtig!
Als het allemaal wil lukken, willen we haar ook nog een laatste keer moeder laten worden. Ze is pas gescand en hebben groen licht gekregen.
als je veder iets over nu wil weten of iets over vroeger wil vertellen mag je me altijd pb'en