ponykamp gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BIYpaard

ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-16 17:14

Hoi. Mijn vriendin en ik zijn opzoek naar een leuk ponykamp. Het moet wel aan een paar eisen voldoen.

1. Het moet de eerste week van de zomer vakantie beschikbaar zijn.
2. Het moet wel voor wat gevorderde ruiters zijn.
3. Je moet veel leuke buitenritten maken.

Ik hoop dat jullie leuke suggesties hebben.

jorieke1

Re: ponykamp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:16

ik wet niet hoe oud je bent maar je kan kijken bij stal t' reelaer en dan de trektocht

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:23

Erve meenderinkboer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:28

Reelaer heeft hele leuke crosskampen! :D

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:29

RC het fjordenpaard in Drenthe (een)
Je maakt elke dag buitenritten en gaat ook naar het springbos en je hebt een cross rit (en ja, dat gaat HARD!) Is erg leuk voor gevorderde ruiters omdat je op eigen niveau ingedeeld wordt.

Tinkerbello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:32

Manege Molenzicht in Bergen op Zoom :)

nonosb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 17:35

Stal de Eik in Holten!
Is 10 minuten stappen van de Holterberg. Echt ideaal en onwijs leuke paarden *\o/*

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:02

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:10

Stal de eik is inderdaad erg leuk. Zoals hierboven al gezegd ligt het 10 minuutjes van de Holterberg, waardoor je lekker veel buitenritjes kan maken.

Voor meer informatie kun je kijken op www.eik.nl

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:15

Rijmaaran in Schoonoord. Maak je elke dag een buitenrit en ook nog allerlei andere activiteiten (met paarden)
www.rijmaaran.nl

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:18

Hee!

Ik wil je het kamp: Ruitervakantie Les Olivettes in de Ardennen aanraden!
Momenteel heb ik nog een paar plekken in de week voor 13 plus welke valt op 31 juli tm 6 augustus. En ik
denk dat je erg groep bij deze groep zult passen!! Je maakt elke dag een rit door de bossen van de Ardennen.
en 1 dag zelfs een hele dagrit waarbij we blijven slapen in het bos met onze paarden.
Verder doen we leuke dingen zoals: zwemmen bij de rivier, terrasjes bezoeken, etc

Je reist per trein vanuit Utrecht onder begeleiding van de reisleider naar de Ardennen.

geïnteresseerd? En wil je foto's en filmpjes zien? Kijk dan eens op: https://www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes/ En mocht je nog vragen hebben, stuur mij gerust een berichtje

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 18:59

Ik vond de Eik dan weer flink tegenvallen, maar dat was zo'n 8-9 jaar geleden. Ik had aangegeven de galop een beetje spannend te vinden omdat ik kortgeleden gevallen was. Toen mocht ik de rest van de week alleen maar aan de longe galopperen. Verder (of misschien "Ook op andere gebieden") vond ik het wat kinderachtig. (en dat als ongeveer 10-jarige)

Heidi95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:03

Klein oever! Erg leuk en gezellig!

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:05

Nou, er 'moet' wel veel van jullie. Mijn tip: laat dat 'moeten' los, dan wordt het vast heel gezellig.

Mijn andere tip is om eens goed op Bokt door de ponykamp topics te zoeken, er komen wekelijks topics voorbij waarin meiden ponykampen zoeken, daar worden al veel leuke suggesties gegeven. Fjordenpaard kom geregeld als suggestie voorbij. Lamoen is ook heel leuk.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:13

Fish_n_Chips schreef:
Ik vond de Eik dan weer flink tegenvallen, maar dat was zo'n 8-9 jaar geleden. Ik had aangegeven de galop een beetje spannend te vinden omdat ik kortgeleden gevallen was. Toen mocht ik de rest van de week alleen maar aan de longe galopperen. Verder (of misschien "Ook op andere gebieden") vond ik het wat kinderachtig. (en dat als ongeveer 10-jarige)

Ik durf niet te zeggen wat de reden is geweest van jouw tegengevallen week, op het kinderachtige gebied dan. Wel kan ik zeggen dat de kampen bij de Eik, net als bij andere maneges, elk jaar beter worden omdat er duidelijk ingespeeld wordt op de feedback die gegeven wordt door de gasten. Daarom denk ik ook niet dat een kamp van 8/9 jaar geleden representatief genoeg is om TS te helpen met haar ponykampkeuze.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:41

xVerax schreef:
Fish_n_Chips schreef:

Ik durf niet te zeggen wat de reden is geweest van jouw tegengevallen week, op het kinderachtige gebied dan. Wel kan ik zeggen dat de kampen bij de Eik, net als bij andere maneges, elk jaar beter worden omdat er duidelijk ingespeeld wordt op de feedback die gegeven wordt door de gasten. Daarom denk ik ook niet dat een kamp van 8/9 jaar geleden representatief genoeg is om TS te helpen met haar ponykampkeuze.

Goed punt.

Over je laatste zin: eens, daarom zette ik er ook bij dat het een hele tijd geleden is.

ruiter234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 19:55

Kijk eens op manege Hollak.nl! Super leuke manege met leuke paarden en pony's voor ieder wat wils, er word goed gekeken naar rijervaring. Er worden leuke spelletjes gedaan!

Rosjej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 11:27

Ik heb vroeger veel plezier gehad bij manege 't Halster in Oisterwijk. Eerlijk gezegd zit ik er nu niet meer zo lekker in maar die bosritten waren echt fantastisch.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-16 12:06

Manege de Boschhoeve! Echt super leuk en de paarden en pony's zijn geweldig!

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:21