Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fish_n_Chips schreef:Ik vond de Eik dan weer flink tegenvallen, maar dat was zo'n 8-9 jaar geleden. Ik had aangegeven de galop een beetje spannend te vinden omdat ik kortgeleden gevallen was. Toen mocht ik de rest van de week alleen maar aan de longe galopperen. Verder (of misschien "Ook op andere gebieden") vond ik het wat kinderachtig. (en dat als ongeveer 10-jarige)
xVerax schreef:Fish_n_Chips schreef:Ik vond de Eik dan weer flink tegenvallen, maar dat was zo'n 8-9 jaar geleden. Ik had aangegeven de galop een beetje spannend te vinden omdat ik kortgeleden gevallen was. Toen mocht ik de rest van de week alleen maar aan de longe galopperen. Verder (of misschien "Ook op andere gebieden") vond ik het wat kinderachtig. (en dat als ongeveer 10-jarige)
Ik durf niet te zeggen wat de reden is geweest van jouw tegengevallen week, op het kinderachtige gebied dan. Wel kan ik zeggen dat de kampen bij de Eik, net als bij andere maneges, elk jaar beter worden omdat er duidelijk ingespeeld wordt op de feedback die gegeven wordt door de gasten. Daarom denk ik ook niet dat een kamp van 8/9 jaar geleden representatief genoeg is om TS te helpen met haar ponykampkeuze.