manege knollegruun ponykamp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee075

manege knollegruun ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 18:50

hoi iedereen,

mijn vriendin en ik gaan dit jaar samen op ponykamp *\%/* , dus we zijn druk op zoek! ik ben terecht gekomen op de website van manege knollegruun en het leek me een leuke manege; je slaapt er in blokhutjes en het ziet er leuk en netjes uit! maar meer dan dat weet ik eigenlijk niet want er staat bijna geen informatie op de website ;( dus mijn vraag aan jullie is eigenlijk heeft iemand misschien ervaringen met dit ponykamp en zou diegene me dan iets willen vertellen over het programma de paarden en de lessen en gewoon of het leuk was en zo.

heeft iemand verder nog tips voor een ponykamp? het ponykamp moet aan de volgende eisen voldoen:

- dressuur lessen
- spring lessen
- buitenrijden
- het moet in de eerste week van de zomervakantie kunnen ( 17-07)
- het moet er netjes uitzien
- niet al te grote groepen
- niet alleen paardrijden maar ook gewoon leuke activiteiten
- er moeten douches zijn
- je moet er kunnen slapen

en ja dat was het eigenlijk.

alvast bedankt!!
xx

Martine

Re: manege knollegruun ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 08:12

ED -> MA

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 08:15

Er zitten nu nieuwe eigenaren op en ben sindsdien niet meer geweest (gewoon geen tijd/ geld) maar het was altijd een erg leuke manege. De blokhutjes zijn niet luxe wat betreft bedden. Die zijn hard en oncomfortabel. Maar als je een hele dag druk bezig bent geweest, merk je daar niks van. Wij gingen/ gaan altijd met een groepje van stal en hebben het er altijd onwijs naar ons zin. Leuke paarden en vooral hele makkelijke, wat ik heerlijk vond tijdens buitenritten als mijn bijrijdpaard niet mee kon. Zekere een aanrader hoor!

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 08:26

Een ander kamp wat aan jullie eisen voldoet, is Klein Oever.
Een heel gevarieerd programma (dus ook een heel spelletjes programma bijvoorbeeld om de lessen heen, waar je aan mee kunt doen) en zowel springen, dressuur als buitenritten.

Ik zie in je profiel dat je 12 bent, dan slaap je in huifkarren! Samen met de andere 'oudere' kinderen (11-15) heb je je eigen leiding en dus de huifkarren.

Als je nog meer vragen hebt, mag je me altijd een pb sturen.