trend: barbie te paard?????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:40

Haha ik ken ook zo volk ja, papa staat altijd klaar om paardje op te zadelen want anders worden ze vuil. Met een hoop plamuur op hun gezicht op het paard, en als ze dan gaan zweten loopt al hun smink uit. Ik heb ooit toch moeten lachen met zo'n trutje, ze was aant rijden in de binnebak (buiten durft ze namelijk niet) en ze had zo'n heel spannend klein bloesje (meisje is niet van de magerste met een serieuze boezem) aan omdat er in de kantine soldaten zaten te kijken (onze manege is namelijk van het leger). Opeens floepte een borst uit haar bloesje, je had die soldaten moeten zien. Ik heb me gewoon ziek gelachen. Zo moeten ze varen vind ik! OK dan!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:42

Echt verschrikkelijk vind ik het... setjes doe ik niet aan (pads zijn iets te duur om wekelijks nieuwe van te kopen en beschermers heeftie niet om)
Probeer wel dingen in bijpassende kleuren te kopen, maar dan graag natuur tinten, gewoon groen, bruin, beige enzo.
Geen turquase op je paard

Zelf draag ik gewoon spijker/rijbroek met een ouwe slonstrui en paardrij jack en bergschoenen. Functioneel en lekker warm.

Mijn paard, achja waarom zou die er dagelijks glimmend en blinkend bij moeten staan. Alsof ik zin heb om daar dagelijks 40 minuten voor uit te trekken. Ik verzorg hem gewoon natuurlijk, vuil eraf, en zijn lange manen niet in de klit, na het rijden lekker een sponsje erover.
Maar het is heerlijk om te zien als hij daarna een zandbad neemt, dan ga ik tevreden naar huis (en de douche in Haha! )
En ik heb niet het gevoel dat 1 van ons hieronder lijdt.. Kijk als we nu ergens naar toe gaan, dan wil je er wat leuker uitzien en je paard netjes oplappen, maar make-up bij mn paard... naja, belachelijk.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:45

Dit is al een heel oud topic, vandaar ook een slotje Knipoog