Zadels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bella2002

Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 19:29

Heeyy, ik ben opzoek naar een zadel voor mn pony. Nou heb ik liever iemand die een keer komt en heel veel zadels meeneemt om te proberen en als het niet past ook gewoon terugkomt. Kennen jullie toevallig iemand in noord brabant. Mijn budget is niet meer als 600 euro, het mogen ook 2de hands zadels zijn. Alvast bedankt.

Bananas

Re: Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 06:08

Onder de 600 euro? En dan ooknog iemand die ze komt passen... ik weet niet of dat gaat lukken maar ik ken niemand

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 06:24

Edwin Ligtvoet van Saddlematch :j .

nanayana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 08:25

Ik denk dat als je ook een zadelpasser wilt je je budget zal moeten verhogen zadelpassers vragen namelijk veel geld. :*

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 08:28

Voor 600 euro kan je echt wel een leuk zadel vinden hoor!

Merken zoals Rossner, JC etc zijn echt wel binnen die prijsklasse te vinden!

Je zou ook eventueel een zadel kunnen kopen en die laten passen door een zadelmaker en eventueel laten aanpassen. Als deze niet past verkoop je hem door?

Er zijn ook genoeg zadels die heel makkelijk op maat te maken zijn. Ligt er wel een beetje aan wat voor bouw en rug je pony heeft!

Succes

Samantha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 08:43

A3 zadelservice! Hele goede zadelmaker, voor dat bedrag heb je bij hem echt leuke zadels! Ik was zelf voor een pasconsult, voorrijkosten, een euroriding diamant zadel, singel en stijgbeugel riemen 550 euro kwijt. Zadel heb ik inmiddels bijna 2 jaar en ieder jaar laat ik hem komen om het allemaal na te laten kijken. Inmiddels komt hij al bijna 5 jaar bij mij en ik kan mij geen betere zadelmaker bedenken dan hij. Hij smeert ook geen zadel aan, want toen ik mijn merrie ook nog had en zij pastte haar zadel niet meer, kan hij wel een zadel op maat laten maken maar hij zei ook erbij dat ik binnen een jaar weer een ander zadel nodig zou hebben. Merrie was al 20 met een wat doorgezakte rug en vanwege dr leeftijd en wat ik ermee deed(alleen buitenritten en af en toe in de bak)zou t alleen maar verder doorzakken. Dus hij zei dat ik t wel kon doen, maar dat het mij een hoop geld zou gaan kosten en dat ik dan beter voor wat anders kon gaan kijken. En zo eerlijk ben ik ze nog niet tegen gekomen!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 08:53

Wintec of Thorrowgood kan prima voor die prijs hoor. Zeker tweedehands. Ik ken alleen helaas niemand in je regio, maar misschien kan je op die merken zoeken? Het voordeel van die zadels is ook dat je het kopijzer kan verwisselen, en daardoor de zadels vaak beter aan kan passen aan je paard. Ik heb al jaren een Thorrowgood, en die ziet er nog uit als nieuw. Was destijds 750 euro (nieuw) maar geloof dat de nieuwprijs nu rond de 500 ligt.

funnypony11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 09:48

Ik ben ook op zoek naar een goede zadelmaker rondom Breda.
Heb tot nu toe contact gezocht met De zadelconsulent (prinsenbeek), Drunens Ruiterhuis (maar tweedehands aanbod valt me tegen) en A3's Zadelservice.
Wacht nog op reactie van deze drie.
Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag :D Liefst dus waar ze ook aanbod aan tweedehands zadels hebben.