spring gefokt diamant de semilly x renville 100 % spring bloed zou je denken...
maar nee hoor paard dacht er anders over weigerde balkjes te lopen laat staan een laag sprongetje
balken die ergens naast de bak lagen waren ook doodeng..
na maanden oefenen was mevrouw zover dat we wel balkjes konden lopen ze ging het zelfs een beetje leuk vinden ook een laag sprongetje (30/40) cm was geen probleem meer daar ging ze met minstens 1.10 over heen

springen kon ze wel alleen de wil was er nog niet helemaal elke maand springlessen blijven volgen heel rustig opgebouwd ondertussen verder in de dressuur gegaan toen bij haar op 6 jarige leeftijd eindelijk de doorslag kwam het ging zo goed we konden op oefen parcours en met 2 weigeringen in het parcours was ik nog heel tevreden de hindernissen stonden ondertussen wel wat hoger ong 80/90 cm.
nu officeel gestart en een aantal keer op wedstrijd geweest in de B springen staan we nu op 8 winstpunten en heeft ze ook een aantal ererondes mogen rijden ze gaat super
raakt geen balk aan wat ook wel duidelijk is op de foto's als je nog minstens een halve meter boven de sprong blijft
en heeft er zowaar plezier in word een beetje heet zodra ze hindernissen in de bak ziet trekt mooi naar de sprong toe en gaat er relaxed over heen.
krijg nu zelfs op wedstrijden al mensen met de vraag of ze te koop is want wat een fijn paard!
maar helaas ze is voor mij onbetaalbaar

Zo, dat is nog eens springen
Netjes hoor! En zo mooi opgebouwd!
dat werd dus het volgende puntje

en dat die eerst niet wou , goed dat je bleef doorzetten.met gail spring ik in de winter (door vochtige wei) maar 30 cm ofzoiets maar ze spring net alsof ze een meter hoog en breed moest springen
. Achja beter dan weigeren