Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yom schreef:heb er ooit gestaan en geen markt te vinden, dus geen idee of het iets is en of het er echt nog wel is

Renske_W schreef:Wat ik zoek staat in de op.
Puur een pony als gezelschap voor mijn nieuwe aanwinst.
Merrie of ruin, maar of het een shet, een welsh of een Shire is maakt me niet uit.
Ik wil er alleen geen hoofdprijs voor betalen.
vivana schreef:Renske_W schreef:Wat ik zoek staat in de op.
Merrie of ruin, maar of het een shet, een welsh of een Shire is maakt me niet uit.
Okay dit is iets duidelijker...
Maar je betaald voor een shet natuurlijk 't minst![]()
Wij hebben nog een hackney (B)merrie met papier staan en een grote C Nrps met papier van daar....
Renske_W schreef:Wat ik zoek staat in de op.

simodi schreef:Renske_W schreef:Wat ik zoek staat in de op.
Een Shire als gezelschapspony ga je niet vinden, haha!![]()
Misschien eens zoeken in topics op bokt. Regelmatig zie je daar leuke topics over opknappertjes van de markt, dus ervaringsdeskundigen.

WendyLotte schreef:Heel ff wachten, Er worden nu allerlei veulentjes geboren. Vaak wordt er dan weer plaats gemaakt, die van vorig jaar moeten dan weg en over een maand, anderhalve maand staan er vast weer op marktplaats. Zeker hengstjes zijn vaak gratis.
Als je toch geen haast hebt.... En eventueel ruinen kost je 100 tot 150 euro bij een castreur.
Wat ik gehoord heb, is dat er veel gehandeld wordt voor de slacht op die 2 wekelijkse paarden markten.
Als ze nergens verkocht kunnen worden gaan ze daar heen.
Renske_W schreef:Mocht je iets tegen komen in de buurt dynara laat me maar weten!
Dat er geen papier bij zit vind ik niet erg. Ik hoef geen stamboek shet, maar gewoon een shetje om mijn veulen gezelschap te houden.
Wel merrie of ruin, hengst kan ik niks mee.