Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dat hij mij toch ook wel lief vindt.
Angela schreef:Als ik blij wordt van mijn paard, dan weet ik dat de klik er is. Ik kom over het algemeen met meer energie terug als dat ik naar mijn paard toe ga als ik een keer niet lekker in mijn vel zit, en het erheen moeten voelt eigenlijk nooit als een "moet", maar meestal als een "mag".
.....
Al met al wordt ik gewoon blij van mijn paard, en hij volgens mij ook van mij.

ik was hem gaan testen, en vanaf de eerste momenten deed hij me goed voelen. Ook erop werd dat gevoel maar beter
) hij gaat met zijn hoofd van alleen naar beneden om het hoofdstel om te doen. En ik word er iedere keer blij als ik tijd met hem door mag brengen. Op werk is het op dit moment echt niet makkelijk voor mij, ik wordt eigenlijk een beetje depressief van, maar als ik naar King toe mag, is alles vergeten. Ik voel mij gewoon thuis..Dat is de klik voor mij
Phen schreef:In mijn opinie heb je een klik wanneer niet alleen jij het paard kiest, maar het paard ook voor jou. Dat het dus wederzijds is.
).
En toen zag ik enkel zijn hoofd, de rest stond verborgen achter zijn maatje. Maar ja, de eigenaar is nogal een druk bezet man, dus ik voelde me verplicht om toch even een test ritje te maken. Het grote probleem was dat het testritje tussen de velden moest, op een 4-jarige die toen al 3 maand stil stond. Ik had mij dus aan een vuurdoop verwacht, maar tegen alle verwachtingen in had ik echt het gevoel van thuiskomen zodra ik in het zadel zat. Mijn paard reageerde ongelooflijk positief op me en na 10 minuten was ik smoorverliefd op hem.