Gelukkig dook ze behendig langs een jong jongetje op de fiets die midden op het fietspad stond! waarna ze de weg op draafde (tja waarom zou je galopperen als je lichtelijk in paniek bent) waar op dat moment een bus reed!!! Gelukkig had de chauffeur haar al gezien maar bleef hij toch doorrijden
gelukkig niet erg hard en kon een vriendin van mij (die er net aankwam te paard) Una opsluiten tussen haar en de weg waardoor ze haar kon pakken! het duurde misschien nog geen 10 minuten maar je schrikt wel even als ze eerst op een haar na iemand zou raken en daarna bijna tegen een bus aanrent
Helaas iets daarvoor ook een minder leuke ontdekking gedaan! ze heeft alweer schurft
gelukkig nog niet zo heel erg dus direct behandeld! dus direct mijn vraag van vandaag weet iemand iets wat ik zou kunnen doen of kunnen voeren (ze krijgt nu alleen gras, kuil en af en toe een paardensnoepje) ik kreeg van de eigenaar van de stal het advies om pavo koeken bij te gaan voeren voor de vitamine en mineralen (sowieso voor de magnesium dat zit hier geloof ik niet zoveel). Dit heb ik de eerste winter ook gedaan en toen heb ik er eigenlijk amper last van gehad voor zover ik weet (al twijfel ik nu wel of de 2 of 3 kale plekken op haar lichaam toen misschien ook schurft geweest zou kunnen zijn)Maar genoeg gepraat! ik heb met het nieuwe weer ook mijn camera maar eens uitgeprobeerd (canon eos 350D) Heb het wel via bokt geupload dus de kwaliteit is vast wat minder! tips zijn altijd welkom en geniet vooral van mijn kleine donderstraal
1. haar prachtige veelzeggende oogje

2. lekker kontje

3. tja je zou ook eens stoppen met eten

4. wie ik? nee ik ren toch nooit weg

Dan heb ik ook nog wat minder mooie fotos vind ik zelf (niet echt een super fotogeniek paard en kreeg ze niet echt mooi scherp vond ik)
5.

6. nog zo'n mooi neusje

7. oeh er staan ook paardjes op stal

8. en als laatste nog zo'n mooi oogje

dankje voor het kijken en het zou super zijn als je een berichtje achter laat
)
Succes, gaat vast goedkomen!