Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Rijkswaterstaat adviseert vooral automobilisten met een aanhanger of caravan de actuele situatie op de weg en de weersverwachting goed in de gaten te houden. "Op de Afsluitdijk bijvoorbeeld en hoger gelegen bruggen en viaducten is voorzichtigheid geboden", aldus een woordvoerder.
FriesWytske schreef:Ik zou eerst morgenochtend afwachten. Of moet je dan al vroeg weg?
xxVon schreef:Ik heb m'n paasrit ook afgezegd, jammer had al geld uitgegeven aan onze outfit. Maar is alleen voor plezier en veiligheid gaat echt voorop.
Als er een code geel/oranje/rood is afgegeven dan ben je toch ook niet verzekerd met een aanhanger als je schade aan andere toebrengt?
. Daarbij kan het nu zachter zijn op de heenweg maar je moet ook weer terug he. Voor hetzelfde geld slaat het weer helemaal om Sabbientje schreef:Mariska14015 schreef:Ik moet vandaag voor een wedstrijd 5 minuutjes met de trailer. Wat raden jullie aan? Het is een eenpaardstrailer...
Er word aangeraden niet de weg op te gaan met een aanhanger.
Er is code geel opgegeven en er staat nu al windkracht 8 aan de kust.
Ineke2 schreef:5 min op de trailer? Dan zou ik onder het zadel gaan als je persee die wedstrijd wil rijden. Maar echt niet met een trailer momenteel.
Tinkertje89 schreef:Mariska14015 schreef:Ik moet vandaag voor een wedstrijd 5 minuutjes met de trailer. Wat raden jullie aan? Het is een eenpaardstrailer...
Ligt eraan waar je woont, hier is haast geen wind dus zou ik het wel aandurven
Mando schreef:Hier in Friesland valt het nog mee.
Klein beetje regen en nagenoeg weinig wind